سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

سفر رئیس ‏جمهور به دماوند لغو شد

    نظر

فرماندار دماوند:

سفر رئیس ‏جمهور به دماوند لغو شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند از تغییر زمان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت در قالب سفرهای دور چهارم استانی به این شهرستان خبر داد.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: پیش‏درآمد انجام سفر به شهرستان‏های استان‏های مختلف کشور توسط ریاست جمهوری، انجام مقدمات این امر از سوی دفتر پیگیری مصوبات سفر نهاد ریاست جمهوری است.

وی ادامه داد: این مهم با تشکیل نشستی با حضور اعضای شورای اداری شهرستان مورد نظر و مسئولان دفتر پیگیری مصوبات سفر نهاد ریاست جمهوری برای برنامه‏ریزی انجام سفر آغاز می‏شود.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: در این نشست مباحث مختلفی نظیر گزارش‏ مصوبات سفرهای گذشته، اقدامات اجرایی، درصد پیشرفت پروژه‏های مختلف و ... مورد بررسی قرار می‏گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: طبق دستور معاونت عمرانی استانداری تهران به فرمانداری دماوند، این نشست هماهنگی و بررسی برگزار شد.

وی افزود: این جلسه در دماوند برگزار شد و مسئول پیگیری مصوبات سفرهای هیئت دولت در نهاد ریاست جمهوری در آن حضور یافت.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: این مقام مسئول ضمن اخذ گزارش‏های سفر از دستگاه‏های عمرانی و خدماتی شهرستان دماوند، از انجام سفر ریاست جمهوری به دماوند خبر داد.

فرماندار شهرستان دماوند اطلاع‏رسانی‏های بعدی را در مسیر این نشست خواند و افزود: اطلاع‏رسانی‏های بعدی در خصوص سفر ریاست جمهوری به شهرستان دماوند نیز در مسیر برگزاری این نشست صورت گرفت.

وی شرایط جوی فصول سرد شهرستان دماوند و سرمای ذاتی این دیار در زمستان را دلیل اصلی تغییر زمان انجام سفر رئیس جمهور به این خطه خواند.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: این برودت دما و بارش نزولات آسمانی ممکن بود مردم در انتظار رئیس جمهور را با مشکلاتی مواجه سازد؛ بنا بر این این سفر به زمان مناسب‏تری موکول شد‌‌.


4 طرح عمرانی در آبسرد بهره‏برداری شد

    نظر

همزمان با ایام‏الله دهه فجر

4 طرح عمرانی در آبسرد بهره‏برداری شد

خبرگزاری فارس: چهار طرح عمرانی و خدماتی شهرداری آبسرد با حضور معاون استاندار تهران، امام جمعه شهر آبسرد و فرماندار دماوند به بهره‏برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس چهار طرح عمرانی و خدماتی شهرداری آبسرد با حضور معاون استاندار تهران، امام جمعه شهر آبسرد و فرماندار دماوند به بهره‏برداری رسید.

شهردار آبسرد در حاشیه آیین گشایش این چهار طرح در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: گشایش طرح‏هایی در راستای رفاه حال مردم ایران اسلامی از جمله برنامه‏های محوری در ایام‏الله دهه فجر محسوب می‏شود.

عبدالله متولی ادامه داد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد نیز برای تامین نیازهای مردم این شهر، افتتاح چند طرح عمرانی را در دستور کار خود قرار داد.

وی اضافه کرد: این ایام مبارک یادآور جان‏نثاری‏های فرزندان غیور این مرز و بوم اسلامی در سایه رهبری امام راحل عظیم‏الشان (ره) است.

متولی تصریح کرد: امروز نیز باید همچون دهه‏های گذشته اطاعت از فرامین مقام عظمای ولایت را به عنوان فریضه‏ای مهم در نظر گرفت و بدان عمل کرد.

شهردار آبسرد با اشاره به طرح‏های عمرانی این نهاد خاطر نشان کرد: احداث گلخانه مکانیزه توسط شهرداری آبسرد یکی از پروژه‏های خدماتی است.

وی ادامه داد: این طرح با مشارکت بخش خصوصی، صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و در عرصه‏ای به پهنای 4 هزار و 850 مترمربع با زیربنایی بالغ بر 3 هزار و 200 مترمربع به بهره‏برداری رسید.

متولی با اشاره به دیگر طرح‏های شهرداری آبسرد اظهار داشت: علاوه بر این، ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی آبسرد نیز به بهره‏برداری رسید.

شهردار آبسرد تصریح کرد: این ساختمان دانشگاهی در فضای 430 متری با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون ریال افتتاح شد.

وی اضافه کرد: تجهیز ماشین‏آلات خدمات شهری شهرداری آبسرد نیز اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 600 میلیون ریال را به خود اختصاص داد.

همچنین با نصب سامانه‏های برق‏رسانی در بخشی از شهر آبسرد، مشکلات مردم در خصوص این کاستی برطرف شد.   


خورشید دین هیچ‏گاه غروب نمی‏کند

    نظر

 

استاد حوزه و دانشگاه:

خورشید دین هیچ‏گاه غروب نمی‏کند/پیام دین مطابق با فطرت انسانی است

خبرگزاری فارس: یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: پیام دین مطابق با فطرت انسان‏هاست و خورشید این هدیه الهی هیچ‏گاه غروب نمی‏کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حمید هاشمی امشب در نشستی در شهرستان دماوند که با حضور جمع کثیری از مسئولان و مردم در مسجد جامع دماوند با موضوع  "خورشید دین هرگز غروب نمی‏کند" برگزار شد، اظهار کرد: پیام دین، پیامی آشنا با فطرت‏های انسانی است.

وی ادامه داد: در بیانی دیگر نحوه آفرینش بشر از سوی باری تعالی به گونه‏ای ترسیم شده است که مباحث مخالف با  فطرت درونی انسان را نمی‏پذیرد.

هاشمی با اشاره به دلایل عدم توفیق ستمگران تاریخ در ابدی ساختن پیام‏های خود خاطرنشان کرد: ستم‏گران بسیاری در طول تاریخی با سود جستن از ابزارهایی مانند تطمیع، تهدید و ارعاب قصد بر ماندگاری پیام‏های خود داشتند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اما مرگ، پیام این ظالمان را به همراه خودشان در گور برای همیشه مدفون ساخت.

وی اضافه کرد: در مقابل، پیام پیامبران الهی و ائمه معصومین (ع) هرگز با عروج ملکوتی آنها خاتمه نیافت و تا به امروز نیز در جان فطرت انسان در حال نورافشانی است.

هاشمی، انسان را نیازمند به پیام‏های مانوس با فطرتش خواند و افزود: تا زمانی که بشر بر این دنیای مادی وجود دارد، روح و جان او نیز نیازمند پیام‏های فطری است.

این استاد حوزه و دانشگاه بر این اعتقاد خود تاکید کرد که هیچ مکتبی در این جهان به زور و ارعاب شمشیر به پیش نمی‏رود.

وی تصریح کرد: اسلام نیز از این قاعده مستثنی نبود؛ چراکه حتی شمشیرهای عریان سردمداران زور و تزویر برای انحراف دین از مسیر صحیح خود نیز پیرامون مومنین بی‏اثر ماند.

هاشمی اضافه کرد: مکتبی که با شمشیر پیش می‏رود، مدت‏ زمان و محدوده عمر آن نیز مطابق با میزان شدت شمشیرزنی مروجانش مطابق خواهد بود.

این استاد حوزه و دانشگاه با بسط این مبحث به موضوع انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: افراد معتقد به مارکسیسم گرفتار در زندان‏های مخوف ستم‏شاهی و زیر شکنجه دستگاه ساواک به دلیل عدم تطابق پیام‏های ارائه شده به آنها با فطرت درونیشان دچار شک و تردید می‏شدند.

وی ادامه داد: اما انقلابیان مذهبی در همان شرایط وحشتناک به دلیل برخورداری از پیام‏هایی همگون با فطرت درونی انسان، سربلند و رفیع از امتحانات دشوار الهی خارج می‏شدند.

هاشمی اضافه کرد: حتی با افزایش فشار از سوی دشمنان در زندان‏های مشقت‏بار رژیم پهلوی یقین این افراد برای صبر و مقاومت در مقابل دشواری‏ها بیشتر می‏شد.

این استاد حوزه و دانشگاه، نحوه چیدمان و طراحی رژیم ستم‏گر و ضد مذهب پهلوی را برای مقابله با پیام‏های فطری خواند.


مزار ملکوتی شهدای دماوند غبارروبی شد

    نظر

 

در مراسمی معنوی

مزار ملکوتی شهدای دماوند غبارروبی شد

خبرگزاری فارس: مزار شهدای گرانقدر و گلگون‏کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شهرستان دماوند با حضور مسئولان این منطقه غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، امام جمعه دماوند عصر امروز در حاشیه این آیین معنوی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: شهدای گرامی حقی بزرگ بر دوش همه ما دارند.

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی ادامه داد: در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند پرونده‏های 11 شهید انقلاب اسلامی وجود دارد که این خود مهر تاییدی بر تطابق حرکت مردم دماوند با مسیر ولایت فقیه شمرده می‏شود.

وی ادامه داد: مردم شهرستان دماوند از دیرباز تا‌کنون با یدک کشیدن عنوانی بزرگ همچون سرزمین دارالمومنین، همواره در ردیف پیشگامان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده‏اند.

علاءالدینی ادامه داد: برپایی آیین غبارروبی مزار شهدا تنها بهانه‏ای برای تجدید میثاق با آرمان‏های این عزیزان، امام راحل عظیم‏الشان (ره) و تحکیم بیعت با رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه دماوند، شهدا را محور همه امور ملی و مذهبی کشور خواند و افزود: شهدا در دین مبین اسلام، تمدن ایرانی اسلامی و فرهنگ غنی مردمان شهرستان دماوند همواره از نقشی محوری و بی‏بدیل برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: از این رو، در برنامه‏های مختلف ملی و مذهبی از جمله آیین دشمن‏شکن دهه مبارک فجر غبارروبی مزار شهدا، بازدید از خانواده این سرمایه‏های کشور و برپایی یادواره‏های آنها در ردیف اصلی‏ترین امور قرار دارد. 


33 نشست بصیرتی دهه فجر

    نظر

بخشدار رودهن:

33 نشست بصیرتی دهه فجر در رودهن برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن از برگزاری 33 نشست بصیرت دانش‏آموزی در این بخش به مناسبت سی و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رضا طاهرخانی عصر امروز در نشست هماهنگی برنامه‏های دهه فجر که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، اعضای ستاد دهه فجر بخش رودهن و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، گفت: علاوه بر این، یازدهمین همایش بصیرت بخش رودهن در سال 90 با حضور مسئولان استانی برگزار می‏شود.

وی ادامه داد: بصیرت و لزوم اشاعه آن بارها از سوی مقام عظمای ولایت در خصوص همه آحاد امت اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است.

طاهرخانی اضافه کرد: این مهم برای مردم و مسئولان حائز اهمیت است تا با سود جستن از این امر راه منتهی به ولایت پیموده شود.

بخشدار رودهن، انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن را دو حماسه بزرگ کشور تا پایان سال 90 خواند و افزود: ایران اسلامی تا پیش از پایان سال 90 در دو حماسه بزرگ حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: حضوری گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین شرکتی پرنشاط در ایام‏الله 22 بهمن راهی برای تجدید میثاق با آرمان‏های امام راحل عظیم‏الشان (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گلگون‏کفن است.

طاهرخانی افزود: مردم شریف، شهیدپرور، انقلابی و ولایی ایران اسلامی در این دو رویداد بار دیگر یاس و ناامیدی را بر جبهه باطل مستولی کرده و آزادی‏خواهان جهان را به ادامه حرکت حق‏طلبانه خود امیدوار می‏سازند.

بخشدار رودهن با تاکید بر نقش روحانیان بر عرصه‏های امروز کشور خاطرنشان کرد: روحانیان همواره در زمینه توسعه امور روز جامعه ایرانی نقشی محوری برعهده داشتند.

وی تصریح کرد: از این رو، می‏توان همچون همیشه به رهنمودهای کارگشای روحانیان در مسیر تعالی ایران اسلامی اقتدا کرد.


تردد فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است

    نظر

تردد فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

‌کولاک شدید‌در گردنه‏های فیروزکوه و دماوند

خبرگزاری فارس: تردد در گردنه‏های فیروزکوه و دماوند به دلیل کولاک شدید به سختی صورت می‏گیرد.

فرمانده پاسگاه پلیس راه گیلاوند در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، از کندی تردد در گردنه "گدوک" در محور دماوند- فیروزکوه و گردنه "سرحار" در محور رودهن- دماوند خبر داد.

عبیدالله هله‏وندی اظهار داشت: در دو روز گذشته برودت دما و ریزش برف تردد در مسیرهای شمال شرق استان تهران را دچار اختلال کرد.

وی ادامه داد: ساعات ابتدایی روز گذشته این میزان بارش به چنان حدی رسید که کندی حرکت خودروهای عبوری به نواحی شمالی کشور را سبب شد.

هله‏وندی با ارائه گزارشی از وضع امروز محور دماوند- فیروزکوه خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در مسیر این محور تا دماوند و فیروزکوه به شرط همراه داشتن زنجیر چرخ بلامانع است.

فرمانده پاسگاه پلیس راه گیلاوند تصریح کرد: اما این مسیر در گردنه گدوک همچنان تردد کند است و ماموران پلیس راه و راهداری منطقه پوشش خدماتی خود را در این نواحی حفظ کرده‏اند.

وی به رانندگان عازم به نواحی کوهستانی شمال شرق استان تهران توصیه کرد: به همراه داشتن زنجیر‏چرخ، تایر ضد‏یخ، وسایل گرمایشی کافی و تجهیزات مختص سفرهای زمستانی الزامی است.

هله‏وندی ادامه داد: با رانندگان خاطی فاقد زنجیر چرخ در راستای حفظ سلامت آنها بر اساس ضوابط موجود و برابر قانون برخورد می‏شود.


موزه عبرت به بیداری نسل سوم انقلاب کمک می‏کند

    نظر

فرماندار دماوند:

موزه عبرت به بیداری نسل سوم انقلاب کمک می‏کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: موزه عبرت آبسرد بیداری اذهان نسل سوم انقلاب اسلامی ایران و اقشار جوان را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد عصر امروز در بازدید از موزه عبرت شهر آبسرد که با حضور امام جمعه این شهر، معاون عمرانی استاندار تهران، دیگر مسئولان محلی و جمع کثیری از مردم شهر آبسرد انجام شد، اظهار کرد: امام راحل عظیم الشان (ره) مردی بزرگ از سلاله پاک امامت و ولایت بود.

وی ادامه داد: آن رهبر فرزانه، معلم مکتب مقدسی بود که در آن دروسی عمیق و انسان‏ساز بر همگان عرضه شد؛ به طوری که نظیر آن پس از دوران آغاز غیبت امام عصر (عج) کم‏تر دیده شده بود.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز از جمله دانش‏آموزان آن مکتب امام راحل (ره) بودند که از امتحانات الهی سربلند خارج شدند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: در این کلاس درس، شهدای گلگون‏کفن بی‏گمان دانش‏آموزان ردیف نخستی بودند که جان خود را در معامله با خدای خویش تقدیم کردند.

وی، نام مردم ایران را واژه‏ای جاوید در تاریخ خواند و افزود: نام ایران به واسطه برخورداری از رهبری مردم بزرگی همچون خمینی کبیر و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم حکومت پهلوی برای همیشه تاریخ بر تارک جهان آزادی‏خواهی و اسلام‏طلبی خواهد درخشید.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: انقلاب اسلامی نهال نوپایی بود که با خون شهیدان انقلاب آبیاری و در طول هشت سال دفاع مقدس به شجره طیبه مقدسی مبدل شد.

فرماندار شهرستان دماوند، ایران اسلامی را در اوج مجد و عظمت خواند و افزود: خوشبختانه ایران اسلامی پس از رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، هرگز جای خالی وجود ذی‏قیمت رهبر کبیر انقلاب را به واسطه حضور مقام عظمای ولایت حس نکرد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با چنان تدبیر و هوشی کشتی انقلاب اسلامی را در دریای پرتلاطم روزگار هدایت فرمودند که امروز ایران اسلامی در همه جنبه‏های جهانی دارای مجد و عزت بی‏بدیلی است.

قاسمی‏فرزاد با تقدیر از برپاکنندگان موزه عبرت آبسرد خاطرنشان کرد: عملکرد مدیریت شهری آبسرد و در راس آن حمایت‏های امام جمعه این خطه موجبات برگزاری این موزه عبرت‏آموز را فراهم ساخت و از این رو، تقدیر از این عزیزان را وظیفه‏ای برای خود قلمداد می‏کنیم.


مزار شهدای دماوند غبارروبی شد

    نظر

با حضور مسئولان

مزار شهدای دماوند غبارروبی شد

خبرگزاری فارس: پیش از ظهر امروز آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای دماوند با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران علی‏رضا قاسمی‏فرزاد فرماندار دماوند پیش از ظهر امروز در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای دماوند که با حضور امام جمعه دماوند، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: حضور بر سر مزار شهدا مایه مباهات همگان است.

وی با اشاره به اینکه حضور در اماکنی که پیکر پاک شهدای گلگون‏کفن در آن آرام گرفته‏اند، توفیقی از سوی حق تعالی و بهره‏ای نصیب بندگان است، ادامه داد: شهدا با درخشش خود در آسمان ولایت تا ابدیت راه و مسیر تعالی را برای همه انسان‏های تاریخ منور کردند.

قاسمی‏فرزاد با اشاره به آیات قرآن کریم خاطر نشان کرد: بر اساس وعده خداوند متعال در قرآن کریم شهدا، زنده و بر اعمال و کردار ما نظاره‏گر هستند.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه شهدا جان خود را نثار کردند تا آحاد میهن اسلامی بتوانند راه حق و حقیقت را طی کنند، تصریح کرد: شهدای گلگون‏کفن به مثابه ستارگان پرفروغ برای آسمان ولایت هستند.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: فرماندار شهرستان دماوند، والدین شهیدان صدیفی را از افتخارات همیشه جاویدان این خطه خواند و افزود: شهرستان دماوند خاستگاه مردم شهیدپرور و ولایت‏مدار است.

وی ادامه داد: از جمله مفاخر دماوند والدین شهیدان صدیفی قلمداد می‏شوند که یکی از فرزندان خود را در دوران انقلاب اسلامی و دیگری را در هشت سال دفاع مقدس تقدیم اسلام کردند.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: وجود خانواده‏های دارای چند شهید در دماوند مسبب خیرات برکات بسیاری برای منطقه است و باید قدر این گوهران ارزشمند را دانست.


معرفت حسی در موزه عبرت منتقل می‏شود

    نظر

امام جمعه آبسرد:

معرفت حسی در موزه عبرت منتقل می‏شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبسرد گفت: موزه عبرت ایران و نمایشگاه "خورشیدان بی‏غروب" در آبسرد راه تطابق معرفت حسی زندانیان آن دوران تاریک و ترسیم ذهنی نسل امروز است.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام حسین ردایی امشب در بازدید از نمایشگاه خورشیدهای بی‏غروب شهر آبسرد که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران، فرماندار دماوند، دیگر مسئولان محلی و جمع کثیری از مردم شهر آبسرد برگزار شد، اظهار کرد: دو گونه معرفت وجود دارد.

وی ادامه داد: گونه نخست از مقوله معرفت، شناخت حسی است و انقلابیان دربند رژیم ستم‏شاهی پهلوی در ادوار پیش از انقلاب اسلامی پیرامون لمس شکنجه‏های دستگاه منفور ساواک از آن برخوردار هستند.

ردایی اضافه کرد: نوع دوم معرفت، شناخت ترسیمی است که در آن اقشار جوان و یا به قولی نسل سوم انقلاب با توجه به شنیده‏های خود فضایی از آن روزهای سخت و دشوار را برای خویش ترسیم می‏کنند.

امام جمعه آبسرد با جمع‏بندی این دو گونه معرفت در موضوع موزه عبرت ایران خاطرنشان کرد: حال می‏توان هر دو گونه معرفت حسی و عملی را به صورت منطبق بر یکدیگر در موزه عبرت ایران و نمایشگاه خورشیدان بی‏غروب آبسرد مشاهده کرد.

ردایی با قدردانی از مدیریت شهری آبسرد جهت برپایی این نمایشگاه گفت: برپایی در این نمایشگاه که با همکاری موزه عبرت ایران صورت گرفت قادر است تا نسل امروز انقلاب را به دوران گذشته بازگرداند.

امام جمعه آبسرد تصریح کرد: برای بزرگی باید روزهای بزرگ را بزرگ بداریم و برای بزرگواری باید انسان‏های بزرگ را بزرگ داشت.

وی در تشریح تعیین ملاک عمل برای تشخیص ایام‏الله از سایر روزهای سال اظهار داشت: قرآن کریم این کتاب انسان‏ساز از ایام‏الله به طور کلی با عنوان شعائری اسلامی نظیر مناسک حج، عید قربان و ... یاد می‏کند.

ردایی تصریح کرد: این روزهای ارزشمند گاه از سوی عالم لاهوت و خداوند باری تعالی تحت عنوان یوم‏الله مصداق می‏یابند و گاه به واسطه عمل انسان در ردیف ایام‏الله قرار می‏گیرد.

امام جمعه آبسرد با اشاره به بیانات امام راحل (ره) خاطرنشان کرد: همانگونه که امام راحل عظیم‏الشان (ره) فرمودند که انقلاب اسلامی ایران انفجار نوری بود و موجبات توسعه معنوی مردم را فراهم ساخت.

وی ادامه داد: بنابراین دهه فجر انقلاب اسلامی را می‏توان بر اساس آیات قرآنی ایام‏الله نامید.


سرنشینان 50 خودرو در هراز نجات یافتند

    نظر

رئیس هلال‌احمر دماوند:

سرنشینان 50 خودرو در هراز نجات یافتند

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند از نجات سرنشینان بیش از 50 خودروی مانده در کولاک شدید شب‏های گذشته محور هراز خبر داد.

محمدرضا قادی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: طی دو روز گذشته محور هراز دچار کولاک و برف‏گرفتگی شدید بود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع ماموران مجموعه هلال‌احمر شهرستان دماوند از همان ساعات ابتدایی بارش، در محور هراز حاضر شدند.

قادی اضافه کرد: در این میان پایگاه "چنار" در محور فیروزکوه، پایگاه آبعلی در محور هراز و گشت سیار هلال‌احمر خدمات‏رسانی به مردم را در دستور کار خود قرار داد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند افزود: نیروهای هلال‌احمر پس از انسداد مسیر هراز به خودروهای در راه مانده کمک کردند.

وی با اشاره به مشکلات حاشیه‏ای انسداد مسیر هراز خاطر نشان کرد: مسدود اعلام شدن محور هزار، بروز ترافیک عظیم در مسیر "مشاء" را سبب می‏شود.

قادی تصریح کرد: این ترافیک سنگین از سویی و عدم رعایت قوانین مورد تاکید مسئولان امر در فصول سرد سال برای نصب زنجیرچرخ از سویی دیگر دشواری‏های بسیاری را برای مردم و مسئولان به وجود آورد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند از گسیل نیروهای هلال‌احمر شهرستان دماوند برای کمک‏رسانی به همتایان خود در گردنه گدوک فیروزکوه خبر داد.