سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

تردد فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است

    نظر

تردد فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

‌کولاک شدید‌در گردنه‏های فیروزکوه و دماوند

خبرگزاری فارس: تردد در گردنه‏های فیروزکوه و دماوند به دلیل کولاک شدید به سختی صورت می‏گیرد.

فرمانده پاسگاه پلیس راه گیلاوند در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، از کندی تردد در گردنه "گدوک" در محور دماوند- فیروزکوه و گردنه "سرحار" در محور رودهن- دماوند خبر داد.

عبیدالله هله‏وندی اظهار داشت: در دو روز گذشته برودت دما و ریزش برف تردد در مسیرهای شمال شرق استان تهران را دچار اختلال کرد.

وی ادامه داد: ساعات ابتدایی روز گذشته این میزان بارش به چنان حدی رسید که کندی حرکت خودروهای عبوری به نواحی شمالی کشور را سبب شد.

هله‏وندی با ارائه گزارشی از وضع امروز محور دماوند- فیروزکوه خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در مسیر این محور تا دماوند و فیروزکوه به شرط همراه داشتن زنجیر چرخ بلامانع است.

فرمانده پاسگاه پلیس راه گیلاوند تصریح کرد: اما این مسیر در گردنه گدوک همچنان تردد کند است و ماموران پلیس راه و راهداری منطقه پوشش خدماتی خود را در این نواحی حفظ کرده‏اند.

وی به رانندگان عازم به نواحی کوهستانی شمال شرق استان تهران توصیه کرد: به همراه داشتن زنجیر‏چرخ، تایر ضد‏یخ، وسایل گرمایشی کافی و تجهیزات مختص سفرهای زمستانی الزامی است.

هله‏وندی ادامه داد: با رانندگان خاطی فاقد زنجیر چرخ در راستای حفظ سلامت آنها بر اساس ضوابط موجود و برابر قانون برخورد می‏شود.