سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

سفر رئیس ‏جمهور به دماوند لغو شد

    نظر

فرماندار دماوند:

سفر رئیس ‏جمهور به دماوند لغو شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند از تغییر زمان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت در قالب سفرهای دور چهارم استانی به این شهرستان خبر داد.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: پیش‏درآمد انجام سفر به شهرستان‏های استان‏های مختلف کشور توسط ریاست جمهوری، انجام مقدمات این امر از سوی دفتر پیگیری مصوبات سفر نهاد ریاست جمهوری است.

وی ادامه داد: این مهم با تشکیل نشستی با حضور اعضای شورای اداری شهرستان مورد نظر و مسئولان دفتر پیگیری مصوبات سفر نهاد ریاست جمهوری برای برنامه‏ریزی انجام سفر آغاز می‏شود.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: در این نشست مباحث مختلفی نظیر گزارش‏ مصوبات سفرهای گذشته، اقدامات اجرایی، درصد پیشرفت پروژه‏های مختلف و ... مورد بررسی قرار می‏گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: طبق دستور معاونت عمرانی استانداری تهران به فرمانداری دماوند، این نشست هماهنگی و بررسی برگزار شد.

وی افزود: این جلسه در دماوند برگزار شد و مسئول پیگیری مصوبات سفرهای هیئت دولت در نهاد ریاست جمهوری در آن حضور یافت.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: این مقام مسئول ضمن اخذ گزارش‏های سفر از دستگاه‏های عمرانی و خدماتی شهرستان دماوند، از انجام سفر ریاست جمهوری به دماوند خبر داد.

فرماندار شهرستان دماوند اطلاع‏رسانی‏های بعدی را در مسیر این نشست خواند و افزود: اطلاع‏رسانی‏های بعدی در خصوص سفر ریاست جمهوری به شهرستان دماوند نیز در مسیر برگزاری این نشست صورت گرفت.

وی شرایط جوی فصول سرد شهرستان دماوند و سرمای ذاتی این دیار در زمستان را دلیل اصلی تغییر زمان انجام سفر رئیس جمهور به این خطه خواند.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: این برودت دما و بارش نزولات آسمانی ممکن بود مردم در انتظار رئیس جمهور را با مشکلاتی مواجه سازد؛ بنا بر این این سفر به زمان مناسب‏تری موکول شد‌‌.