سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

33 نشست بصیرتی دهه فجر

    نظر

بخشدار رودهن:

33 نشست بصیرتی دهه فجر در رودهن برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن از برگزاری 33 نشست بصیرت دانش‏آموزی در این بخش به مناسبت سی و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رضا طاهرخانی عصر امروز در نشست هماهنگی برنامه‏های دهه فجر که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، اعضای ستاد دهه فجر بخش رودهن و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، گفت: علاوه بر این، یازدهمین همایش بصیرت بخش رودهن در سال 90 با حضور مسئولان استانی برگزار می‏شود.

وی ادامه داد: بصیرت و لزوم اشاعه آن بارها از سوی مقام عظمای ولایت در خصوص همه آحاد امت اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است.

طاهرخانی اضافه کرد: این مهم برای مردم و مسئولان حائز اهمیت است تا با سود جستن از این امر راه منتهی به ولایت پیموده شود.

بخشدار رودهن، انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن را دو حماسه بزرگ کشور تا پایان سال 90 خواند و افزود: ایران اسلامی تا پیش از پایان سال 90 در دو حماسه بزرگ حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: حضوری گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین شرکتی پرنشاط در ایام‏الله 22 بهمن راهی برای تجدید میثاق با آرمان‏های امام راحل عظیم‏الشان (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گلگون‏کفن است.

طاهرخانی افزود: مردم شریف، شهیدپرور، انقلابی و ولایی ایران اسلامی در این دو رویداد بار دیگر یاس و ناامیدی را بر جبهه باطل مستولی کرده و آزادی‏خواهان جهان را به ادامه حرکت حق‏طلبانه خود امیدوار می‏سازند.

بخشدار رودهن با تاکید بر نقش روحانیان بر عرصه‏های امروز کشور خاطرنشان کرد: روحانیان همواره در زمینه توسعه امور روز جامعه ایرانی نقشی محوری برعهده داشتند.

وی تصریح کرد: از این رو، می‏توان همچون همیشه به رهنمودهای کارگشای روحانیان در مسیر تعالی ایران اسلامی اقتدا کرد.