سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

مزار شهدای دماوند غبارروبی شد

    نظر

با حضور مسئولان

مزار شهدای دماوند غبارروبی شد

خبرگزاری فارس: پیش از ظهر امروز آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای دماوند با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران علی‏رضا قاسمی‏فرزاد فرماندار دماوند پیش از ظهر امروز در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای دماوند که با حضور امام جمعه دماوند، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: حضور بر سر مزار شهدا مایه مباهات همگان است.

وی با اشاره به اینکه حضور در اماکنی که پیکر پاک شهدای گلگون‏کفن در آن آرام گرفته‏اند، توفیقی از سوی حق تعالی و بهره‏ای نصیب بندگان است، ادامه داد: شهدا با درخشش خود در آسمان ولایت تا ابدیت راه و مسیر تعالی را برای همه انسان‏های تاریخ منور کردند.

قاسمی‏فرزاد با اشاره به آیات قرآن کریم خاطر نشان کرد: بر اساس وعده خداوند متعال در قرآن کریم شهدا، زنده و بر اعمال و کردار ما نظاره‏گر هستند.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه شهدا جان خود را نثار کردند تا آحاد میهن اسلامی بتوانند راه حق و حقیقت را طی کنند، تصریح کرد: شهدای گلگون‏کفن به مثابه ستارگان پرفروغ برای آسمان ولایت هستند.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: فرماندار شهرستان دماوند، والدین شهیدان صدیفی را از افتخارات همیشه جاویدان این خطه خواند و افزود: شهرستان دماوند خاستگاه مردم شهیدپرور و ولایت‏مدار است.

وی ادامه داد: از جمله مفاخر دماوند والدین شهیدان صدیفی قلمداد می‏شوند که یکی از فرزندان خود را در دوران انقلاب اسلامی و دیگری را در هشت سال دفاع مقدس تقدیم اسلام کردند.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: وجود خانواده‏های دارای چند شهید در دماوند مسبب خیرات برکات بسیاری برای منطقه است و باید قدر این گوهران ارزشمند را دانست.