سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

مزار ملکوتی شهدای دماوند غبارروبی شد

    نظر

 

در مراسمی معنوی

مزار ملکوتی شهدای دماوند غبارروبی شد

خبرگزاری فارس: مزار شهدای گرانقدر و گلگون‏کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شهرستان دماوند با حضور مسئولان این منطقه غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، امام جمعه دماوند عصر امروز در حاشیه این آیین معنوی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: شهدای گرامی حقی بزرگ بر دوش همه ما دارند.

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی ادامه داد: در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند پرونده‏های 11 شهید انقلاب اسلامی وجود دارد که این خود مهر تاییدی بر تطابق حرکت مردم دماوند با مسیر ولایت فقیه شمرده می‏شود.

وی ادامه داد: مردم شهرستان دماوند از دیرباز تا‌کنون با یدک کشیدن عنوانی بزرگ همچون سرزمین دارالمومنین، همواره در ردیف پیشگامان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده‏اند.

علاءالدینی ادامه داد: برپایی آیین غبارروبی مزار شهدا تنها بهانه‏ای برای تجدید میثاق با آرمان‏های این عزیزان، امام راحل عظیم‏الشان (ره) و تحکیم بیعت با رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه دماوند، شهدا را محور همه امور ملی و مذهبی کشور خواند و افزود: شهدا در دین مبین اسلام، تمدن ایرانی اسلامی و فرهنگ غنی مردمان شهرستان دماوند همواره از نقشی محوری و بی‏بدیل برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: از این رو، در برنامه‏های مختلف ملی و مذهبی از جمله آیین دشمن‏شکن دهه مبارک فجر غبارروبی مزار شهدا، بازدید از خانواده این سرمایه‏های کشور و برپایی یادواره‏های آنها در ردیف اصلی‏ترین امور قرار دارد.