ویژه نامه کارون پردیس

4 طرح عمرانی در آبسرد بهره‏برداری شد

    نظر

همزمان با ایام‏الله دهه فجر

4 طرح عمرانی در آبسرد بهره‏برداری شد

خبرگزاری فارس: چهار طرح عمرانی و خدماتی شهرداری آبسرد با حضور معاون استاندار تهران، امام جمعه شهر آبسرد و فرماندار دماوند به بهره‏برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس چهار طرح عمرانی و خدماتی شهرداری آبسرد با حضور معاون استاندار تهران، امام جمعه شهر آبسرد و فرماندار دماوند به بهره‏برداری رسید.

شهردار آبسرد در حاشیه آیین گشایش این چهار طرح در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: گشایش طرح‏هایی در راستای رفاه حال مردم ایران اسلامی از جمله برنامه‏های محوری در ایام‏الله دهه فجر محسوب می‏شود.

عبدالله متولی ادامه داد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد نیز برای تامین نیازهای مردم این شهر، افتتاح چند طرح عمرانی را در دستور کار خود قرار داد.

وی اضافه کرد: این ایام مبارک یادآور جان‏نثاری‏های فرزندان غیور این مرز و بوم اسلامی در سایه رهبری امام راحل عظیم‏الشان (ره) است.

متولی تصریح کرد: امروز نیز باید همچون دهه‏های گذشته اطاعت از فرامین مقام عظمای ولایت را به عنوان فریضه‏ای مهم در نظر گرفت و بدان عمل کرد.

شهردار آبسرد با اشاره به طرح‏های عمرانی این نهاد خاطر نشان کرد: احداث گلخانه مکانیزه توسط شهرداری آبسرد یکی از پروژه‏های خدماتی است.

وی ادامه داد: این طرح با مشارکت بخش خصوصی، صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و در عرصه‏ای به پهنای 4 هزار و 850 مترمربع با زیربنایی بالغ بر 3 هزار و 200 مترمربع به بهره‏برداری رسید.

متولی با اشاره به دیگر طرح‏های شهرداری آبسرد اظهار داشت: علاوه بر این، ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی آبسرد نیز به بهره‏برداری رسید.

شهردار آبسرد تصریح کرد: این ساختمان دانشگاهی در فضای 430 متری با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون ریال افتتاح شد.

وی اضافه کرد: تجهیز ماشین‏آلات خدمات شهری شهرداری آبسرد نیز اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 600 میلیون ریال را به خود اختصاص داد.

همچنین با نصب سامانه‏های برق‏رسانی در بخشی از شهر آبسرد، مشکلات مردم در خصوص این کاستی برطرف شد.