سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

سرنشینان 50 خودرو در هراز نجات یافتند

    نظر

رئیس هلال‌احمر دماوند:

سرنشینان 50 خودرو در هراز نجات یافتند

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند از نجات سرنشینان بیش از 50 خودروی مانده در کولاک شدید شب‏های گذشته محور هراز خبر داد.

محمدرضا قادی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: طی دو روز گذشته محور هراز دچار کولاک و برف‏گرفتگی شدید بود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع ماموران مجموعه هلال‌احمر شهرستان دماوند از همان ساعات ابتدایی بارش، در محور هراز حاضر شدند.

قادی اضافه کرد: در این میان پایگاه "چنار" در محور فیروزکوه، پایگاه آبعلی در محور هراز و گشت سیار هلال‌احمر خدمات‏رسانی به مردم را در دستور کار خود قرار داد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند افزود: نیروهای هلال‌احمر پس از انسداد مسیر هراز به خودروهای در راه مانده کمک کردند.

وی با اشاره به مشکلات حاشیه‏ای انسداد مسیر هراز خاطر نشان کرد: مسدود اعلام شدن محور هزار، بروز ترافیک عظیم در مسیر "مشاء" را سبب می‏شود.

قادی تصریح کرد: این ترافیک سنگین از سویی و عدم رعایت قوانین مورد تاکید مسئولان امر در فصول سرد سال برای نصب زنجیرچرخ از سویی دیگر دشواری‏های بسیاری را برای مردم و مسئولان به وجود آورد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند از گسیل نیروهای هلال‌احمر شهرستان دماوند برای کمک‏رسانی به همتایان خود در گردنه گدوک فیروزکوه خبر داد.