سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

موزه عبرت به بیداری نسل سوم انقلاب کمک می‏کند

    نظر

فرماندار دماوند:

موزه عبرت به بیداری نسل سوم انقلاب کمک می‏کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: موزه عبرت آبسرد بیداری اذهان نسل سوم انقلاب اسلامی ایران و اقشار جوان را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد عصر امروز در بازدید از موزه عبرت شهر آبسرد که با حضور امام جمعه این شهر، معاون عمرانی استاندار تهران، دیگر مسئولان محلی و جمع کثیری از مردم شهر آبسرد انجام شد، اظهار کرد: امام راحل عظیم الشان (ره) مردی بزرگ از سلاله پاک امامت و ولایت بود.

وی ادامه داد: آن رهبر فرزانه، معلم مکتب مقدسی بود که در آن دروسی عمیق و انسان‏ساز بر همگان عرضه شد؛ به طوری که نظیر آن پس از دوران آغاز غیبت امام عصر (عج) کم‏تر دیده شده بود.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز از جمله دانش‏آموزان آن مکتب امام راحل (ره) بودند که از امتحانات الهی سربلند خارج شدند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: در این کلاس درس، شهدای گلگون‏کفن بی‏گمان دانش‏آموزان ردیف نخستی بودند که جان خود را در معامله با خدای خویش تقدیم کردند.

وی، نام مردم ایران را واژه‏ای جاوید در تاریخ خواند و افزود: نام ایران به واسطه برخورداری از رهبری مردم بزرگی همچون خمینی کبیر و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم حکومت پهلوی برای همیشه تاریخ بر تارک جهان آزادی‏خواهی و اسلام‏طلبی خواهد درخشید.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: انقلاب اسلامی نهال نوپایی بود که با خون شهیدان انقلاب آبیاری و در طول هشت سال دفاع مقدس به شجره طیبه مقدسی مبدل شد.

فرماندار شهرستان دماوند، ایران اسلامی را در اوج مجد و عظمت خواند و افزود: خوشبختانه ایران اسلامی پس از رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، هرگز جای خالی وجود ذی‏قیمت رهبر کبیر انقلاب را به واسطه حضور مقام عظمای ولایت حس نکرد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با چنان تدبیر و هوشی کشتی انقلاب اسلامی را در دریای پرتلاطم روزگار هدایت فرمودند که امروز ایران اسلامی در همه جنبه‏های جهانی دارای مجد و عزت بی‏بدیلی است.

قاسمی‏فرزاد با تقدیر از برپاکنندگان موزه عبرت آبسرد خاطرنشان کرد: عملکرد مدیریت شهری آبسرد و در راس آن حمایت‏های امام جمعه این خطه موجبات برگزاری این موزه عبرت‏آموز را فراهم ساخت و از این رو، تقدیر از این عزیزان را وظیفه‏ای برای خود قلمداد می‏کنیم.