سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

هشتمین جلسه دادگاه مهدی هاشمی هم به پایان رسید

نسخه چاپیارسال به دوستان
هشتمین جلسه دادگاه مهدی هاشمی هم به پایان رسید

هشتمین جلسه رسیدگی به پرونده بین‌المللی مهدی هاشمی لحظاتی قبل با نظر قاضی پرونده به پایان رسید.

خبرگزاری فارس: هشتمین جلسه دادگاه مهدی هاشمی هم به پایان رسید

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، با توجه به آغاز دادگاه در ساعت 9:30 امروز لحظاتی قبل قاضی مقیسه پایان هشتمین جلسه رسیدگی به پرونده بین المللی مهدی هاشمی را اعلام کرد.

بدین ترتیب هشتمین جلسه از رسیدگی به این پرونده مهم و جنجالی نیز به صورت غیرعلنی و پشت درهای بسته برگزار شد و به پایان رسید


ژنو را «خوب» و «مفید» توصیف کرد

در گفت‌وگو با فارس
عراقچی مذاکرات دو روزه با آمریکایی‌ها در ژنو را «خوب» و «مفید» توصیف کرد

عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان مذاکرات دو روز اخیر در ژنو با آمریکایی‌ها را «خوب» و «مفید» خواند.

خبرگزاری فارس: عراقچی مذاکرات دو روزه با آمریکایی‌ها در ژنو را «خوب» و «مفید» توصیف کرد

سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه کشورمان و عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای پس از دو روز رایزنی با هیأت آمریکایی در شهر ژنو، این مذاکرات را خوب و مفید خواند.

وی جزییات بیشتری در این زمینه ارائه نکرد.

معاونان وزرای امور خارجه ایران و آمریکا روزهای پنجشنبه و جمعه (13 و 14 شهریور ماه) در شهر ژنو درباره موارد اختلافی در مذاکرات جامع هسته‌ای 12 ساعت و نیم به گفت‌وگو پرداختند.

کارشناسان دو طرف نیز جمعا هشت ساعت در این زمینه گفت‌وگو کردند.

سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، ویلیام برنز قائم مقام وزیر خارجه آمریکا و وندی شرمن معاون وزیر خارجه این کشور برای دومین بار طی یک ماه اخیر درباره برنامه هسته‌ای ایران در شهر ژنو بر سر یک میز به گفت‌وگو نشستند.

معاونان ظریف و کری روز پنجشنبه 13 شهریور ماه در دو نوبت صبح و عصر 6 ساعت گفت‌وگو کردند و روز جمعه 14 شهریور ماه در نوبت صبح 3 ساعت و نیم و در نوبت عصر 3 ساعت به گفت‌وگو درباره برنامه‌ هسته‌ای ایران پرداختند.

ادامه رایزنی درباره موضوعات مورد اختلاف و بررسی نحوه نزدیک کردن دیدگاه‌های طرفین از جمله اهداف این گفت‌وگوهای دو روزه بود.

حمید بعیدی‌نژاد مدیرکل سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه و رئیس هیأت کارشناسی ایران، محمد امیر مدیرکل امور پادمان‌های سازمان انرژی اتمی و داود محمدنیا مشاور وزیر امور خارجه ایران در این گفت‌وگوها حضور داشتند.

تیم 11 نفره آمریکا در این مذاکرات به سرپرستی ویلیام برنز قائم مقام و وندی شرمن معاون وزیر خارجه را «جیک سالیوان» مشاور ارشد، «بروک اندرسون» مشاور ارشد وزیر خارجه و معاون امور سیاسی در مذاکرات با ایران«جیمز تیمبی» مشاور ارشد معاون وزیر خارجه در امور کنترل تسلیحات و امنیت بین‌الملل، «پاول ایروین» مدیرکل عدم اشاعه شورای امنیت ملی، «کریستوفر بکمیر» مدیرکل ایران شورای امنیت ملی، «ریچارد نفیو» هماهنگ کننده سیاست تحریم‌ها، «ایتان فیش» دستیار مدیرکل سیاسی اداره کنترل درآمدهای خارجی وزارت خزانه داری، «جولیا جاکوبی» دستیار ویژه معاون وزیر خارجه در امور سیاسی، «متن کوریو» دستیار ویژه قائم مقام وزیر خارجه همراهی کردند.

معاونان ظریف و کری 16 مرداد ماه نیز به مدت چهار ساعت در شهر ژنو بر سر یک میز به گفت‌وگو نشستند و عراقچی در پایان، این مذاکرات را خوب و مفید خواند.

19 خرداد ماه و پیش از پنجمین دور مذاکرات ایران و گروه 1+5 درباره راه‌حل جامع هسته‌ای، نیز عراقچی، روانچی و ویلیام برنز و وندی شرمن با حضور هلگا اشمیت در شهر ژنو بر سر یک میز به رایزنی پرداختند که 2 روز به طول انجامید و دو طرف جمعا 12 ساعت گفت‌وگو کردند.

در پایان ششمین دور مذاکرات ایران و گروه 1+5 در وین درباره گام پایانی توافقنامه ژنو (برنامه اقدام مشترک جامع) و عدم حصول توافق به دلیل اختلافات موجود، طرفین در بامداد روز شنبه 28 تیر ماه توافق کردند که این مذاکرات برای چهار ماه دیگر نیز تمدید شود و قرار گذاشتند که در طی دو تا سه هفته در پایتخت‌هایشان به رایزنی‌های داخلی بپردازند و پس از آن گفت‌وگوها را دوباره از سر بگیرند.

در ادامه رایزنی‌ها محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دوشنبه 10 شهریور ماه (اول سپتامبر) در شهر بروکسل به مدت 3 ساعت به گفت‌وگو پرداختند. در این دیدار دو طرف ضمن مرور آخرین وضعیت مذکرات هسته‌ای، پیرامون جدول زمانی مذاکرات در ماه جاری و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری دور بعدی مذاکرات در حاشیه نشست مجمع عمومی سال جاری سازمان ملل متحد، تبادل نظر کردند.

ظریف همچنین هفتم شهریور ماه در شهر مسکو با سرگئی لاوروف همتای روس خود درباره این مذاکرات به گفت‌وگو پرداخت.

سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران نیز روز سه‌شنبه 11 شهریور ماه به پاریس سفر کرد و با نیکلا دو ریویر نماینده فرانسه در گروه 1+5 به مدت چهار ساعت به رایزنی پرداخت و طرفین در این دیدار جدیت خود را برای رسیدن به توافق جامع هسته‌ای تا سوم آذر ماه اعلام کردند.

در طی این مدت آنگونه که معاونان وزیر امور خارجه کشورمان عنوان کردند رایزنی‌های دوجانبه با اعضای 1+5 (به جز آمریکا) از طریق سفارتخانه‌های آنها در ایران انجام شد و قرار است در مدت باقیمانده تا نشست مجمع عمومی سازمان ملل رایزنی‌های دوجانبه با دیگر اعضای 1+5 صورت گیرد که در همین راستا 20 شهریور ماه نشست چهار جانبه‌ای بین تیم مذاکره کننده ایرانی با سه کشور اروپایی (آلمان،‌ فرانسه و انگلستان) در شهر وین برگزار خواهد شد.

وزیر امور خارجه ایران همچنین در نشست سران شانگهای در دوشنبه پایتخت تاجیکستان با همتای چینی خود درباره این مذاکرات به گفت‌وگو خواهد پرداخت.

هفتمین دور مذاکرات ایران و گروه 1+5 درباره راه‌حل جامع هسته‌ای نیز قرار است 27 شهریور ماه در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک برگزار شود.

در ششمین دور مذاکرات ایران و 1+5 در وین اعلام شد که حدود 60 تا 65 درصد پیشرفت در زمینه نگارش متن پیش نویس توافقنامه جامع هسته‌ای حاصل شده ولی کماکان اختلافات عمده بر سر مواردی چون میزان غنی سازی، رآکتور آب سنگین اراک، تحریم‌ها و بازه زمانی اجرای توافق جامع باقی است.

وزرای خارجه ایران و گروه 1+5 (آلمان، آمریکا، فرانسه،‌ روسیه، چین و انگلستان) به همراه کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا سوم آذر ماه سال گذشته (1392) در شهر ژنو به توافقی تحت عنوان «برنامه اقدام مشترک» درباره برنامه هسته‌ای ایران دست یافتند که این توافقنامه در 30 دی ماه همان سال وارد مرحله اجرا شد و 29 تیر ماه پایان شش ماه اول گام نخست این توافقنامه بود.

در مقدمه این توافقنامه آمده است: هدف این مذاکرات رسیدن به یک راه حل جامع مورد توافق و بلند مدت است به نحوی که تضمین کند برنامه هسته‌ای ایران کاملاً صلح آمیز باقی خواهد ماند. ایران اعلام می‌نماید تحت هیچ شرایطی به دنبال دستیابی یا گسترش سلاح هسته‌ای نیست. راه حل جامع مذکور مبتنی بر این اقدامات اولیه بوده و به یک گام نهایی منجر خواهد شد که دوره زمانی آن مورد توافق قرار گرفته و به رفع نگرانی‌ها می‌انجامد. این راه حل جامع، ایران را قادر می سازد تا به طور کامل از حقوق خود در بهره گیری از انرژی هسته‌ای برای اهداف صلح آمیز بر اساس مواد مرتبط در معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای و با رعایت تعهدات خود بر طبق معاهده از آن برخوردار شود. این راه حل جامع متضمن یک برنامه غنی سازی با تعریف مشترک و محدودیت‌های عملی و اقدامات شفاف ساز به منظور تضمین ماهیت صلح آمیز برنامه هسته‌ای می‌باشد. این راه حل جامع به مثابه یک مجموعه منسجم خواهد بود که هیچ بخشی از آن مورد توافق قرار نمی‌گیرد مگر آنکه در مورد تمامی بخش‌های آن توافق حاصل شود. این راه حل جامع شامل یک فرایند متقابل و قدم به قدم می‌باشد و به رفع همه جانبه تمامی تحریم‌های شورای امنیت، تحریم‌های چندجانبه و تحریم‌های ملی مربوط به برنامه هسته‌ای ایران می‌انجامد.

در این توافقنامه اعلام شد که گام اول دارای دوره زمانی شش ماهه خواهد بود و با توافق متقابل قابل تمدید می‌باشد. در این دوره همه اعضاء، با حسن نیت، در جهت حفظ فضای سازنده در مذاکرات فعالیت خواهند کرد.

ایران و گروه 1+5 در خصوص دستیابی به راه‌حل جامع هسته‌ای تاکنون شش دور در شهر وین به گفت‌‌وگو پرداختند.


غرب به دنبال انتقال چالشهای خود به جامعه اسلامی است

مام جمعه دماوند:
غرب به دنبال انتقال چالش‌های خود به جامعه اسلامی است

امام جمعه دماوند گفت: غرب با راهبردهایی هم‌چون ایجاد گروه‌های تروریستی داعش و القاعده می‌خواهد بحران و چالش‌های خود را به جامعه اسلامی منتقل کند.

خبرگزاری فارس: غرب به دنبال انتقال چالش‌های خود به جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند در مسجد جامع این شهر، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و میلاد پیش‌روی سلطان خراسان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان و سخنرانی ایشان اظهار داشت: افزایش اقتدار ملی در راستای اثرگذاری بر نظم آینده جهان از جمله راهبردهای معظم‌له بود که در این دیدار ایشان بر آن اشاره و تأکید کردند.

وی با بیان اینکه دو وظیفه مهم در این زمان حساس برایمان وجود دارد، افزود: نخستین وظیفه، درک کامل واقعیات است که ما را از تحلیل‌های نادرست نجات می‌دهد؛ متاسفانه یک نمونه از تحلیل نادرستی که برخی در جامعه آن را دنبال می‌کنند، این است که در تقابل با غرب چاره‌ای جز تسلیم نداریم.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: آن‌ها می‌گویند که دشمنان در نهایت ما را با استفاده از ابزارهای فشار و تحریم تسلیم خود خواهند کرد و بهتر است خود را تسلیم آن‌ها کنیم تا هزینه‌های اضافی پرداخت نکنیم؛ این نوع تحلیل بسیار نادرست و خطرناک است.

علاءالدینی با بیان اینکه پاسخ این تحلیل نادرست را در گذشته مقام معظم رهبری داده‌اند، تصریح کرد: معظم‌له فرمودند که عزت هزینه می‌خواهد و ذلت نیز هزینه خود را دارد؛ پس اگر بخواهیم عزیز بمانیم، باید مقاومت کنیم. هشت سال دفاع مقدس از هزینه‌هایی است که برای عزت و سربلندی کشور پرداخت کردیم و شهدای آن هشت سال، مدال‌های پرافتخاری هستند که اکنون بر سر سفره آن‌ها زندگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دومین پاسخ آن‌ها توجه به واقعیت‌های بیرونی و تزلزل غرب است، گفت: آن‌ها 70 سال برای تشدید پایه‌های لیبرال دموکراسی تلاش کردند و اکنون با بحران‌های همه‌جانبه اخلاقی، اقتصادی و اجتماعی مواجه هستند که این بحران‌ها تمام هزینه‌ها و تلاش‌های غرب را خنثی کرده و آن مبانی را به چالش کشیده است.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه انقلاب اسلامی با استفاده از اندیشه امام راحل که برگرفته از مکتب پیامبر بود در امان ماند و به تشدید چالش‌های بحران دموکراسی غرب کمک کرد که خود را زودتر نشان دهد، بیان داشت: اگر حرکت امام راحل در این برهه زمانی نبود، چه بسا این چالش‌ها را مردم متوجه نمی‌شدند یا دیرتر برای آن‌ها مشهود و ملموس می‌شد.

علاءالدینی با بیان اینکه در برهه کنونی وظیفه ما درک واقعیات و آمادگی برای اثرگذاری و نقش‌آفرینی در تحولات نظام است، اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در فرمایشات خود به این آمادگی، پیش‌فرض‌ها و ابزارهای آن اشاره داشتند؛ رمز موفقیت این موضوع امید به آینده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه اکنون با عنایت خداوند متعال، برای آینده کشور تلاش می‌شود و تاکنون این فعالیت‌ها ثمربخش بوده است؛ در این زمان، دشمنان به دنبال سیاه‌نمایی هستند و به نسبت وضع موجود و آینده کشور با شایعه‌پراکنی و بزرگ‌ کردن نقاط ضعف، می‌خواهند به جامعه آسیب بزنند.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه باید متوجه این سیاه‌نمایی‌ها باشیم و بدانیم که وضع کشور بسیار مطلوب است، افزود: می‌توانیم با تقویت اقتدار از طریق بحث‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی، آن‌ها را خنثی کنیم و اجازه سیاه‌نمایی در جامعه اسلامی را ندهیم.

علاءالدینی با بیان اینکه اکنون مدیریت نظم جهانی را مشاهده می‌کنیم، گفت: غرب با راهبردهایی هم‌چون ایجاد گروه‌های تروریستی نظیر داعش و القاعده، می‌خواهد بحران و چالش‌های خود را به جامعه اسلامی منتقل کند و باید این را بدانیم که غرب در حال فرافکنی است و این هوشیاری در برهه کنونی در جهان اسلامی بسیار مهم به حساب می‌آید.

وی اضافه کرد: امروز بعد از تأکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه، ضرورت تمرکز وحدت و انسجام در جامعه بیش از هر روز دیگری مهم است و معظم‌له فرمودند که انتقاد سازنده می‌تواند سبب باعث اقتدار درونی شود.

امام جمعه دماوند با اشاره به مذاکرات جدید هسته‌ای در ژنو اظهار داشت: باید نتایج مذاکرات را با سرنوشت خود گره زد تا با استفاده از ظرفیت‌ها و تقویت بنیه اقتصادی از طریق اقتصاد مقاومتی مقابل دشمن رو سفید باشیم.

علاءالدینی ادامه داد: ملت ایران نه تنها از تحریم نمی‌هراسند، بلکه با تحریم‌ها زندگی کرده و خود را زیر سایه این تحریم‌ها به کشورهای صاحب تکنولوژی در عرصه مختلف اضافه کردند.


بهرهبرداری از 70 مدرسه نوساز در تهران در سال تحصیلی جدید

نسخه چاپیارسال به دوستان
معاون نوسازی مدارس استان تهران خبر داد
بهره‌برداری از 70 مدرسه نوساز در تهران در سال تحصیلی جدید

معاون اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: 70 پروژه در شهرستان‌های استان تهران تا مهر ماه سال جاری برای استفاده دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید به افتتاح می‌رسد.

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از 70 مدرسه نوساز در تهران در سال تحصیلی جدید

خیبر بیدارپور امروز در حاشیه آیین تخریب و نوسازی مدارس شهید علیجانی دماوند و شیخ فضل‌الله نوری آبسرد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دماوند اظهار داشت: اکنون در شهرستان‌های استان تهران، 170 پروژه مدرسه‌سازی با منابع خیری، دولتی و ملی در حال احداث است.

وی با بیان اینکه امیدواریم این پروژه‌ها هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد، افزود: در این زمینه، 70 پروژه در شهرستان‌های استان تهران تا مهر ماه سال جاری برای استفاده دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید به افتتاح می‌رسد.

معاون اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران تصریح کرد: با توجه به منابع محدود دولت تدبیر و امید، در صدد هستیم تا فرهنگ مشارکت را در سطح استان تهران ایجاد و به صورتی مشارکتی با خیران، این پروژه‌ها را احداث کنیم.

بیدارپور با بیان اینکه امیدواریم با کمک خیران پروژه‌های نیمه تمام را به تکمیل کنیم، گفت: در کل استان تهران به علاوه شهر تهران، 105 پروژه تا مهر ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه به طور کلی 250 پروژه در استان تهران در حال احداث است، بیان داشت: این تعداد، 170 پروژه در شهرستان‌های استان و 80 پروژه در تهران در حال انجام است.

معاون اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران ادامه داد: در تلاش هستیم تا از منابع خیری و دولتی بتوانیم بخش عمده‌ای از مشکلات شهرستان‌های اطراف تهران نظیر دماوند، فیروزکوه و ... را تا پایان سال 93 برطرف کنیم.


تصفیه‏ خانه پردیس

    نظر
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران:
تصفیه‏خانه پردیس 400 لیتر در ثانیه آب در اختیار مردم قرار می‏دهد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: تصفیه‏خانه آب شهر پردیس 400 لیتر در ثانیه آب با کیفیت بسیار خوب در اختیار مردم این شهر و شهرهای بومهن و رودهن قرار می‏دهد.

خبرگزاری فارس: تصفیه‏خانه پردیس 400 لیتر در ثانیه آب در اختیار مردم قرار می‏دهد

محمد پرورش در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس اظهار کرد: افتتاح تصفیه‏خانه آب شهر پردیس برای مردم در اولویت قرار داشت که با ظرفیت حدود 400 لیتر در ثانیه وارد مدار شده است.

وی اضافه کرد: اجرای این پروژه در ابتدا توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس و شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید آغاز و پس از اتمام تحویل آب و فاضلاب شد و هم‏اکنون به بهره‏برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود: با افتتاح تصفیه‏خانه آب شهر پردیس 400 لیتر در ثانیه آب با کیفیت بسیار خوب در اختیار مردم این شهر و شهرهای بومهن و رودهن قرار خواهد گرفت.

پرورش ادامه داد: برای اینکه خدمات شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه‏دار باشد، باید برای تهیه حدود 700 لیتر در ثانیه آب در سال آینده تصفیه‏خانه ساخته و با برگزاری مناقصه این مقدار آب بر مقدار کنونی اضافه شود تا بتوانیم 1.2 متر مکعب در ثانیه آب را تصفیه کنیم و در اختیار مشترکان قرار دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به بارگذاری جمعیتی که برای شهرستان پردیس در نظر گرفته شده است، باید به سمتی پیش برویم که با مشورت و مساعدت دو وزارتخانه نیرو و راه و شهرسازی آب مورد نیاز این جمعیت تامین شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه این منطقه حدود 2 هزار و 300 لیتر در ثانیه آب نیاز دارد، گفت: شهر پردیس یک‏هزار و 800 لیتر در ثانیه و شهرهای بومهن و رودهن 500 لیتر در ثانیه آب نیاز دارند که تخصیص آبی وجود ندارد.

پرورش افزود: از سد لتیان در کنار شهر تهران برای تامین آب، برداشت می‏شود که حتی در این زمینه برای تامین آب منطقه شرق شهر تهران با مشکلاتی روبه‏رو هستیم؛ اما برای تامین آّب شهر پردیس مقداری که لازم است، برداشت می‏شود.

وی افزود: برنامه‏ریزی‌ و پیگیری لازم برای رفع این مشکل ظرف دو سال آینده انجام می‏شود و ظرفیت دیگری وارد مدار خواهد شد؛ اما جبران باقی‌مانده کمبود آب با توجه به بارگذاری جمعیت شهر پردیس که 530 هزار نفر خواهد بود، نیاز به برنامه‏ریزی کلان دارد که جزو دستور وزارت راه و و شهرسازی است و با توجه به بارندگی‏ها و سابقه موجود، کار بسیار دشواری است


آموزش و پرورش به تنهایی قادر به ساخت مدارس نیست

    نظر
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:
آموزش و پرورش به تنهایی قادر به ساخت مدارس نیست

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به ساخت مدارس جدید نیست و خیران باید در این زمینه ورود کنند.

خبرگزاری فارس: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به ساخت مدارس نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حمیدرضا مشهدی‌عباسی امشب در آیین بررسی تخریب و نوسازی مدارس شهید علیجانی دماوند و شیخ فضل‌الله نوری آبسرد و در جمع مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: از همه خیرانی که در راه تعالی تعلیم و تربیت جامعه تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه خیران بسیار از خودگذشتگی می‌کنند، افزود: در این زمینه، باید قدردان ازخودگذشتگی خیرانی باشیم که زحمات زیادی را برای آبادانی و توسعه شهرستان دماوند می‌کشند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به عنوان خدمت‌گزار کوچک مردم در مجلس شورای اسلامی قدردان تلاش و ازخودگذشتگی‌های خیران هستم.

مشهدی‌عباسی ضمن قدردانی از عباس اسماعیلی خیر سازنده مدرسه شهید علیجانی دماوند تصریح کرد: آموزش و پرورش در این زمینه به تنهایی قادر به ساخت و ساز نیست و بودجه‌های دولتی نیز نمی‌تواند به این موضوع کمک کند.

وی ادامه داد: این کمک خیران باقیات‌الصالحاتی است که در جهت تعلیم و تربیت قشر آینده‌ساز کشور برای آن‌ها ذخیره و این گام بزرگی برای رشد علمی کشور محسوب می‌‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم خداوند عمر باعزتی به این خیران ارزشمند عنایت کند، گفت: این کارهای نیک برای جامعه بسیار تأثیرگذار است.

مشهدی‌عباسی از زحمات شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد در جهت فعالیت‌های فرهنگی تقدیر کرد و افزود: خوشبختانه در سال گذشته در آبسرد شاهد مواردی بودیم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار در منطقه به اجرا درآمد و ما نیز در بحث بودجه سعی می‌کنیم کمکی به این مسائل داشته باشیم


دانشگاه آزاد به توسعه علمی و فناوری

    نظر
امام جمعه فیروزکوه:
دانشگاه آزاد به توسعه علمی و فناوری کشور کمک کرده است

امام جمعه فیروزکوه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه علمی و فناوری کشور کمک ارزنده و موثری کرده است.

خبرگزاری فارس: دانشگاه آزاد به توسعه علمی و فناوری کشور کمک کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، پیش از ظهر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله اسماعیلی، امام جمعه فیروزکوه، ضمن حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه و مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) این واحد دانشگاهی، به سخنرانی پیرامون خدمات ارزنده دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.

بر اساس این گزارش، امام جمعه فیروزکوه ضمن تقدیر از مسئولان و مدیران حال و گذشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه تاکید کرد: خدمات این دانشگاه به شهرستان و کشور بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: زمانی که دانشگاه‌های دولتی توان آموزش سیل مشتاقان به تحصیلات دانشگاهی را نداشتند و عملا درصد بسیار بالایی از جوانان مشتاق علم این سرزمین اسلامی یا پشت صف طویل کنکور متوقف شده بودند یا برای تحصیل به خارج از کشور می‌رفتند، این دانشگاه آزاد اسلامی بود که توانست با نفس قدسی حضرت امام خمینی (ره) و اتکا به درون و پتانسیل قوی مردمی، ضمن ایجاد فضای آموزش عالی، به توسعه علمی و فناوری کشور کمک ارزنده و موثری کند.

امام جمعه فیروزکوه ادامه داد: امروز این دانشگاه با مدیریت توانمندی که دارد، توانسته است در سطح منطقه و جهان حرف اول را در میان کشورهای اسلامی بزند.

اسماعیلی تعامل مدیریت شهرستان فیروزکوه را با دانشگاه آزاد اسلامی این شهر خوب توصیف و تاکید کرد: در آینده، این تعامل سازنده به نفع مردم توسعه بیشتری پیدا کند.

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر رستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه نیز ضمن خیر مقدم به امام جمعه جدید فیروزکوه گفت: این واحد دانشگاهی همواره تعامل خوبی با نهاد نماز جمعه شهرستان داشته و در حال حاضر نیز آماده هستیم تا در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی در کنار امام جمعه فیروزکوه برای رفع مشکلات و موانع فرهنگی همکاری موثر داشته باشیم.


دستبند متصل با تلفن همراه

دستبند متصل با تلفن همراه و موسیقی+تصاویر

این دستبند هوشمند نیمی تلفن همراه و نیمی دستگاه موسیقی است که از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند و تبلت متصل می‌شود.

خبرگزاری فارس: دستبند متصل با تلفن همراه و موسیقی+تصاویر

به گزارش گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، Holla هولا یک دستبند جدید متصل است که نیمی تلفن همراه و نیمی ساعت است؛ این فناوری به مچ دست بسته می‌شود؛ این دستگاه ترکیبی از مد و فناوری است؛ Holla از طریق بلوتوث و WIFI یا NFC به گوشی هوشمند و تبلت متصل می‌شود.

کاربر به راحتی می‌تواند داده‌ها را با این دستبند انتقال دهد؛ صفحه نمایش آن شامل یک صفحه نمایش لمسی 2.2 اینچ است که کاربر می‌تواند به قابلیت‌های ارائه شده دسترسی داشته باشد؛ در بالای دستگاه یک محفظه مخصوص خروجی صدا به صورت بی‌سیم است.

کاربر قادر است به تماس‌ها به صورت بی‌سیم در حالی که موسیقی گوش می‌دهد پاسخ دهد؛ شارژ این دستگاه از طریق پورت میکرو USB است؛ در حالی که هدست بلوتوث می‌تواند به طور خودکار از طریق یک کانکتور پین پوگو شارژ شود؛ این دستبند یک شارژر اضافی هم دارد.

این دستبند در رنگ‌های متفاوت طراحی شده است و طراح این دستگاه فردی است به نام Mitun Darji .

انتهای پیام/


دستبند متصل با تلفن همراه

دستبند متصل با تلفن همراه و موسیقی+تصاویر

این دستبند هوشمند نیمی تلفن همراه و نیمی دستگاه موسیقی است که از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند و تبلت متصل می‌شود.

خبرگزاری فارس: دستبند متصل با تلفن همراه و موسیقی+تصاویر

به گزارش گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، Holla هولا یک دستبند جدید متصل است که نیمی تلفن همراه و نیمی ساعت است؛ این فناوری به مچ دست بسته می‌شود؛ این دستگاه ترکیبی از مد و فناوری است؛ Holla از طریق بلوتوث و WIFI یا NFC به گوشی هوشمند و تبلت متصل می‌شود.

کاربر به راحتی می‌تواند داده‌ها را با این دستبند انتقال دهد؛ صفحه نمایش آن شامل یک صفحه نمایش لمسی 2.2 اینچ است که کاربر می‌تواند به قابلیت‌های ارائه شده دسترسی داشته باشد؛ در بالای دستگاه یک محفظه مخصوص خروجی صدا به صورت بی‌سیم است.

کاربر قادر است به تماس‌ها به صورت بی‌سیم در حالی که موسیقی گوش می‌دهد پاسخ دهد؛ شارژ این دستگاه از طریق پورت میکرو USB است؛ در حالی که هدست بلوتوث می‌تواند به طور خودکار از طریق یک کانکتور پین پوگو شارژ شود؛ این دستبند یک شارژر اضافی هم دارد.

این دستبند در رنگ‌های متفاوت طراحی شده است و طراح این دستگاه فردی است به نام Mitun Darji .

انتهای پیام/


افتتاح مرکز خدمات سرمایهگذاری استان تهران

معاون استاندار تهران خبر داد
افتتاح مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تهران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران از افتتاح مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تهران در شنبه هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری فارس: افتتاح مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تهران

غلام‌حسین مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فیروزکوه با اشاره به اینکه در این مرکز 10 نفر از نمایندگان تام‌الاختیار مدیران دستگاه‌‌های اجرایی مستقر هستند، اظهار کرد: شهرستان فیروزکوه به عنوان یکی از قدیمی‌ترین، شناخته‌شده‌ترین و به‌نام‌ترین شهرها باید بتواند در این مرکز بدرخشد.

وی تصریح کرد: فیروزکوه دارای ظرفیت‌‌های بسیار خوبی است و باید بتواند با کمک فرماندار و با محوریت شهرداری فیروزکوه، پروژه‌‌هایی که به سرمایه‌گذار نیاز دارد را شناسایی کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران خاطرنشان کرد: پروژه‌ها می‌تواند در داخل یا اطراف شهرستان و با سرمایه‌‌های داخلی یا خارجی اجرایی شود و استانداری تهران نیز هر چه نیاز است، در اختیار قرار می‌دهد.

وی اظهار امیدواری کرد: در فاصله زمانی معین با تلاش فرمانداری و شهرداری فیروزکوه باید شاهد تحقق این امر باشیم.

مظفری عنوان کرد: با برگزاری همایشی می‌توان فرصت‌‌های سرمایه‌گذاری که در پروژه‌ها تعریف می‌شود، را بررسی کرد و می‌توانیم پروژه‌‌های شهرستان را به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.