سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

بهرهبرداری از 70 مدرسه نوساز در تهران در سال تحصیلی جدید

نسخه چاپیارسال به دوستان
معاون نوسازی مدارس استان تهران خبر داد
بهره‌برداری از 70 مدرسه نوساز در تهران در سال تحصیلی جدید

معاون اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: 70 پروژه در شهرستان‌های استان تهران تا مهر ماه سال جاری برای استفاده دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید به افتتاح می‌رسد.

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از 70 مدرسه نوساز در تهران در سال تحصیلی جدید

خیبر بیدارپور امروز در حاشیه آیین تخریب و نوسازی مدارس شهید علیجانی دماوند و شیخ فضل‌الله نوری آبسرد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دماوند اظهار داشت: اکنون در شهرستان‌های استان تهران، 170 پروژه مدرسه‌سازی با منابع خیری، دولتی و ملی در حال احداث است.

وی با بیان اینکه امیدواریم این پروژه‌ها هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد، افزود: در این زمینه، 70 پروژه در شهرستان‌های استان تهران تا مهر ماه سال جاری برای استفاده دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید به افتتاح می‌رسد.

معاون اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران تصریح کرد: با توجه به منابع محدود دولت تدبیر و امید، در صدد هستیم تا فرهنگ مشارکت را در سطح استان تهران ایجاد و به صورتی مشارکتی با خیران، این پروژه‌ها را احداث کنیم.

بیدارپور با بیان اینکه امیدواریم با کمک خیران پروژه‌های نیمه تمام را به تکمیل کنیم، گفت: در کل استان تهران به علاوه شهر تهران، 105 پروژه تا مهر ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه به طور کلی 250 پروژه در استان تهران در حال احداث است، بیان داشت: این تعداد، 170 پروژه در شهرستان‌های استان و 80 پروژه در تهران در حال انجام است.

معاون اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران ادامه داد: در تلاش هستیم تا از منابع خیری و دولتی بتوانیم بخش عمده‌ای از مشکلات شهرستان‌های اطراف تهران نظیر دماوند، فیروزکوه و ... را تا پایان سال 93 برطرف کنیم.