سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

دانشگاه آزاد به توسعه علمی و فناوری

    نظر
امام جمعه فیروزکوه:
دانشگاه آزاد به توسعه علمی و فناوری کشور کمک کرده است

امام جمعه فیروزکوه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه علمی و فناوری کشور کمک ارزنده و موثری کرده است.

خبرگزاری فارس: دانشگاه آزاد به توسعه علمی و فناوری کشور کمک کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، پیش از ظهر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله اسماعیلی، امام جمعه فیروزکوه، ضمن حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه و مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) این واحد دانشگاهی، به سخنرانی پیرامون خدمات ارزنده دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.

بر اساس این گزارش، امام جمعه فیروزکوه ضمن تقدیر از مسئولان و مدیران حال و گذشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه تاکید کرد: خدمات این دانشگاه به شهرستان و کشور بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: زمانی که دانشگاه‌های دولتی توان آموزش سیل مشتاقان به تحصیلات دانشگاهی را نداشتند و عملا درصد بسیار بالایی از جوانان مشتاق علم این سرزمین اسلامی یا پشت صف طویل کنکور متوقف شده بودند یا برای تحصیل به خارج از کشور می‌رفتند، این دانشگاه آزاد اسلامی بود که توانست با نفس قدسی حضرت امام خمینی (ره) و اتکا به درون و پتانسیل قوی مردمی، ضمن ایجاد فضای آموزش عالی، به توسعه علمی و فناوری کشور کمک ارزنده و موثری کند.

امام جمعه فیروزکوه ادامه داد: امروز این دانشگاه با مدیریت توانمندی که دارد، توانسته است در سطح منطقه و جهان حرف اول را در میان کشورهای اسلامی بزند.

اسماعیلی تعامل مدیریت شهرستان فیروزکوه را با دانشگاه آزاد اسلامی این شهر خوب توصیف و تاکید کرد: در آینده، این تعامل سازنده به نفع مردم توسعه بیشتری پیدا کند.

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر رستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه نیز ضمن خیر مقدم به امام جمعه جدید فیروزکوه گفت: این واحد دانشگاهی همواره تعامل خوبی با نهاد نماز جمعه شهرستان داشته و در حال حاضر نیز آماده هستیم تا در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی در کنار امام جمعه فیروزکوه برای رفع مشکلات و موانع فرهنگی همکاری موثر داشته باشیم.