سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

آموزش و پرورش به تنهایی قادر به ساخت مدارس نیست

    نظر
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:
آموزش و پرورش به تنهایی قادر به ساخت مدارس نیست

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به ساخت مدارس جدید نیست و خیران باید در این زمینه ورود کنند.

خبرگزاری فارس: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به ساخت مدارس نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حمیدرضا مشهدی‌عباسی امشب در آیین بررسی تخریب و نوسازی مدارس شهید علیجانی دماوند و شیخ فضل‌الله نوری آبسرد و در جمع مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: از همه خیرانی که در راه تعالی تعلیم و تربیت جامعه تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه خیران بسیار از خودگذشتگی می‌کنند، افزود: در این زمینه، باید قدردان ازخودگذشتگی خیرانی باشیم که زحمات زیادی را برای آبادانی و توسعه شهرستان دماوند می‌کشند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به عنوان خدمت‌گزار کوچک مردم در مجلس شورای اسلامی قدردان تلاش و ازخودگذشتگی‌های خیران هستم.

مشهدی‌عباسی ضمن قدردانی از عباس اسماعیلی خیر سازنده مدرسه شهید علیجانی دماوند تصریح کرد: آموزش و پرورش در این زمینه به تنهایی قادر به ساخت و ساز نیست و بودجه‌های دولتی نیز نمی‌تواند به این موضوع کمک کند.

وی ادامه داد: این کمک خیران باقیات‌الصالحاتی است که در جهت تعلیم و تربیت قشر آینده‌ساز کشور برای آن‌ها ذخیره و این گام بزرگی برای رشد علمی کشور محسوب می‌‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم خداوند عمر باعزتی به این خیران ارزشمند عنایت کند، گفت: این کارهای نیک برای جامعه بسیار تأثیرگذار است.

مشهدی‌عباسی از زحمات شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد در جهت فعالیت‌های فرهنگی تقدیر کرد و افزود: خوشبختانه در سال گذشته در آبسرد شاهد مواردی بودیم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار در منطقه به اجرا درآمد و ما نیز در بحث بودجه سعی می‌کنیم کمکی به این مسائل داشته باشیم