سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

تعیین وضعیت متروی تهران ـ دماوند در سال

تعیین وضعیت متروی تهران ـ دماوند در سال 91

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار تهران از تعیین وضع همه طرح‏های قابل اجرای قطار شهری استان تهران از جمله متروی تهران ـ دماوند در سال 91 خبر داد.

محمدرضا محمودی در حاشیه آیین بهره‏برداری 4 هزار طرح مسکن مهر شهر جدید پردیس که با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران، وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران و دیگر مسئولان محلی انجام شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: چند پروژه قطار شهری در استان تهران پیش از این مطرح شده بود.

وی ادامه داد: پروژه‏های قطار شهری استان تهران را خطوطی نظیر تهران- دماوند، تهران-ورامین، تهران- اسلام‏شهر، تهران- شهریار و تهران- پاکدشت تشکیل می‏دهد.

محمودی اضافه کرد: این طرح‏های عمرانی و خدماتی در سال 91 با همت مجموعه معاونت عمرانی استانداری تهران و سایر مسئولان امر، دست‏کم تعیین وضع می‏شوند.

معاون عمرانی استاندار تهران با تبریک سال جدید به هموطنان خاطر نشان کرد: سال جهاد اقتصادی در حال اتمام است و آهسته آهسته به سال جدید وارد می‏شویم.سال آینده نیز همچون سنوات گذشته با توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب در قالب نام‏گذاری سال جدید، شیوه اجرایی امور را تعیین و تنظیم می‏کنیم.

معاون عمرانی استاندار تهران همچنین از تکمیل پروژه انتقال آب حضرت "قمر بنی‏ هاشم (ع)" پایتخت در سال 91 خبر داد.

محمودی اظهار کرد: این طرح از جمله پروژه‏های مهم استان تهران است.

وی ادامه داد: در حال حاضر، طرح انتقال آب حضرت قمر بنی ‏هاشم (ع) تهران به عنوان حلقه مفقوده مقوله آبرسانی در پایتخت قلمداد می‏شود. تکمیل این پروژه در سال 91 کیفیت آب و همچنین ضریب امنیت سلامت آن را در سراسر نقاط پایتخت به صورت یکسان در می‏آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، طبق نظریه کارشناسان حوزه مهندسی آب، شبکه‏های آب‏رسانی در تهران پس از چهار دهه نیازمند ایجاد سامانه‏هایی مدرن بود؛ از این‌رو، مقرر شد تا طرح انتقال آب حضرت قمر بنی‏ هاشم (ع) تهران در طول 143 کیلومتر اجرایی شود.

این طرح سامانه‌های آب پایتخت را از شرق به غرب متصل می‏سازد تا در صورت بروز مشکلات احتمالی، تداوم آب‏رسانی تهران به شبکه‏های دیگر منتقل شود


احمدی‏ نژاد پردیس را ترک کرد

دقایقی پیش

احمدی‏ نژاد پردیس را ترک کرد

خبرنگار کارون : محمود احمدی‏ نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش پس از افتتاح طرح‏های مسکن مهر شهر جدید پردیس، این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش خبرنگار کارون از شرق استان تهران رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز در آیینی، 4 هزار واحد از طرح‏های مسکن مهر شهر جدید پردیس را افتتاح کرد.

این 4 هزار واحد طرح مسکن مهر در ردیف 12 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت فازهای سه، چهار و 9 شهر جدید پردیس قرار دارد.

در حاشیه این مراسم جمعی از مردم شهر جدید پردیس و سایر نواحی شمال شرق استان تهران برای بیان مشکلات خود با رئیس جمهوری ملاقات کردند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش به وسیله بالگرد شهر جدید پردیس را به مقصد تهران ترک کرد


مسکن مهر بخشی از برنامه‏های دولت برای تامین مسکن مردم است

 رئیس جمهور:

مسکن مهر بخشی از برنامه‏های دولت برای تامین مسکن مردم است

خبرنگار کارون : رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: اجرای طرح مسکن مهر، بخشی از برنامه‏های دولت برای تامین مسکن مورد نیاز مردم است.

به گزارش خبرنگارکارون از شرق استان تهران محمود احمدی‏ نژاد دقایقی پیش در آیین گشایش 4 هزار طرح مسکن مهر شهر جدید پردیس که با حضور وزیر مسکن و شهرسازی، استاندار تهران و دیگر مسئولان محلی همراه شد اظهار کرد: پیشاپیش عید سعید نوروز را به همه مردم پردیس، ملت ایران و جامعه بشری تبریک می‏گویم.

وی ادامه داد: خدا را سپاسگزارم که در آستانه عید نوروز جمعی از هموطنان ما موفق به دریافت مسکن مهر خود می‏شوند.

احمدی‏ نژاد اضافه کرد: درباره مسکن و اهمیت آن بارها صحبت کرده‏ایم؛ اما فقط می‏خواهم اشاره کنم پروژه‏هایی که به همت وزارت راه و شهرسازی و شخص نیکزاد در خصوص مسکن مهر در تهران اجرایی شده، بخشی از برنامه‏های دولت برای تامین مسکن مردم است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران افزود: این مهم با کمک بانک‏ها، پیمانکاران، سازندگان، سرمایه‏گذاران و خود مردم در حال روی دادن است.

وی با بیان اینکه برای سال 91 برنامه‏های بسیار گسترده‏ای برای مسکن تهران تنظیم شده است افزود: من امیدوارم تا در سایه اجرایی این برنامه گسترده هیچ متقاضی مسکن مهر ساکن استان تهران نباشد که تکلیف مسکن مهر آن در سال 91 معلوم نشده باشد.

احمدی‏نژاد ادامه داد: یعنی امور آن متقاضیان به نوعی وارد چرخه برنامه‏ریزی، ساخت و تحویل واحد مسکونی شود که دیگر در تهران شاهد فشاری از جانب مسکن نباشیم.

رئیس جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: از همه کسانی که در سطوح مختلف مدیریتی اجرای 4 هزار طرح مسکن مهر پردیس نظیر وزیر، طراحان، مشاوران و مردم عزیز تشکر می‏کنم و از خداوند متعال می‏خواهم رحمت و برکت خود را بر سرزمین نور، ایران بیش از گذشته ارزانی کند


حضور احمدی‏ نژاد در فاز 3 شهر جدید پردیس

دقایقی پیش صورت گرفت

حضور احمدی‏ نژاد در فاز 3 شهر جدید پردیس

خبرنگار کارون : رئیس جمهور دقایقی پیش در فاز سه شهر جدید پردیس و مجتمع مسکونی 460 واحدی ثامن‏الائمه (ع) این شهر حضور یافت.

به گزارش خبرنگار کارون از پردیس  صبح امروز با حضور رئیس جمهوری، 4 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس در استان تهران افتتاح شد و در اختیار مالکان آنها قرار گرفت.

محمود احمدی‏ نژاد با حضور در فاز سه شهر جدید پردیس و مجتمع مسکونی 460 واحدی ثامن‏الائمه (ع)، ضمن افتتاح این مجتمع، 4 هزار واحد مسکن مهر را در شهر جدید پردیس مورد بهره‏برداری قرار داد.

رئیس جمهور با حضور در برخی از واحدهای مجتمع مسکونی 460 واحدی ثامن‏الائمه (ع)، به طور نمادین کلید این واحدها را در اختیار مالکان آنها قرار داد.

به گزارش کارون؛ پروژه‏های مسکن مهر در دو فاز سه و 9 شهر جدید پردیس قرار دارد و در کنار ساخت منازل مسکونی در این فازها، پروژه‏های متعدد فرهنگی، آموزشی، ورزشی و تجاری نیز در حال ساخت است.

مجموع واحدهای پروژه مسکن مهر شهر جدید پردیس، 12 هزار و 471 واحد با اعتباری بالغ بر 260 میلیارد تومان است که امروز 4 هزار واحد از آنها، شامل یک هزار و 40 واحد از پروژه "هسا"، یک هزار و 978 واحد از پروژه‏های سرمایه‏گذاری مسکن و 460 واحد از پروژه‏های مسکن توسعه‏گر با حضور رئیس جمهوری مورد بهره‏برداری قرار گرفت.

شهر جدید پردیس در فاصله 17 کیلومتری اتوبان تهران ـ پردیس و در شمال شرق تهران قرار دارد.

شرکت عمران شهر جدید پردیس، مسئولیت اصلی بنای این شهر را عهده‏دار بوده و مراحل ساخت تمامی مجموعه‏های مسکونی تجاری، فرهنگی و ورزشی آن را زیر نظر دارد.

جمعیت فعلی این شهر، حدود 55 هزار نفر بوده که در افق توسعه نهایی، این ظرفیت اسکان و زندگی 400 هزار نفر برای آن پیش‏بینی شده است.

زیرساخت‏های اساسی همچون آب شرب تصفیه شده، گاز شهری، برق، مخابرات، مراکز علمی و فرهنگی، تجاری، ورزشی و گردشگری برای توسعه این شهر پیش‏بینی شده و بخش عمده‏ای از آن تاکنون به بهره‏برداری رسیده است


4 هزار واحد مسکونی مهر در پردیس تحویل شد

با حضور احمدی‏ نژاد

4 هزار واحد مسکونی مهر در پردیس تحویل شد

خبرنگار کارون : با حضور احمدی‏نژاد 4 هزار واحد مسکونی مهر در شهر جدید پردیس بهره‏برداری و تحویل متقاضیان شد.

به گزارش خبرنگار کارون  از شرق استان تهران دقایقی پیش 4 هزار واحد مسکونی مهر در شهر جدید پردیس با حضور رئیس جمهوری تحویل مالکان آنها شد.

در حال حاضر 10 هزار واحد مسکونی مهر در شهر جدید پردیس در فازهای 3، 4 و 9 این شهر مراحل عملیاتی خود را پشت ‏سر می‏گذراند.

شهر جدید پردیس از جمله شهرهای اقماری استان تهران بوده که در فاصله 20 کیلومتری پایتخت قرار گرفته است.

طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 85 جمعیت این شهر 58 هزار نفر اعلام شده است که بر اساس طرح جامع، تا 600 هزار نفر را در خود می‏گنجاند


رئیس ‏جمهور وارد پردیس شد

به منظور افتتاح مسکن مهر

رئیس ‏جمهور وارد پردیس شد

خبرنگار کارون : محمود احمدی‏نژاد دقایقی پیش برای افتتاح طرح‏های مسکن مهر شهر جدید پردیس وارد این شهر شد.

به گزارش خبرنگار کارون از پردیس محمود احمدی‏نژاد در صدر هیئتی از مسئولان وارد شهر جدید پردیس شد.

به گزارش خبرنگار کارون؛ بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس، در این مراسم 4 هزار واحد از طرح مسکن مهر شهر جدید پردیس به بهره‏برداری می‏رسد.

پردیس یکی از شهرهای اقماری جدید تهران و پر جمعیت‏ ترین منطقه مسکونی شمال‏شرق این استان محسوب می‏شود.

این شهر در فاصله 20 کیلومتری پایتخت و دامنه رشته‌کوه‏های البرز قرار گرفته است.

بر اساس سرشماری سال 85 جمعیت این شهر، 58 هزار نفر است که طبق طرح جامع، تا 600 هزار نفر را در خود پذیرا خواهد بود