سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

حضور احمدی‏ نژاد در فاز 3 شهر جدید پردیس

دقایقی پیش صورت گرفت

حضور احمدی‏ نژاد در فاز 3 شهر جدید پردیس

خبرنگار کارون : رئیس جمهور دقایقی پیش در فاز سه شهر جدید پردیس و مجتمع مسکونی 460 واحدی ثامن‏الائمه (ع) این شهر حضور یافت.

به گزارش خبرنگار کارون از پردیس  صبح امروز با حضور رئیس جمهوری، 4 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس در استان تهران افتتاح شد و در اختیار مالکان آنها قرار گرفت.

محمود احمدی‏ نژاد با حضور در فاز سه شهر جدید پردیس و مجتمع مسکونی 460 واحدی ثامن‏الائمه (ع)، ضمن افتتاح این مجتمع، 4 هزار واحد مسکن مهر را در شهر جدید پردیس مورد بهره‏برداری قرار داد.

رئیس جمهور با حضور در برخی از واحدهای مجتمع مسکونی 460 واحدی ثامن‏الائمه (ع)، به طور نمادین کلید این واحدها را در اختیار مالکان آنها قرار داد.

به گزارش کارون؛ پروژه‏های مسکن مهر در دو فاز سه و 9 شهر جدید پردیس قرار دارد و در کنار ساخت منازل مسکونی در این فازها، پروژه‏های متعدد فرهنگی، آموزشی، ورزشی و تجاری نیز در حال ساخت است.

مجموع واحدهای پروژه مسکن مهر شهر جدید پردیس، 12 هزار و 471 واحد با اعتباری بالغ بر 260 میلیارد تومان است که امروز 4 هزار واحد از آنها، شامل یک هزار و 40 واحد از پروژه "هسا"، یک هزار و 978 واحد از پروژه‏های سرمایه‏گذاری مسکن و 460 واحد از پروژه‏های مسکن توسعه‏گر با حضور رئیس جمهوری مورد بهره‏برداری قرار گرفت.

شهر جدید پردیس در فاصله 17 کیلومتری اتوبان تهران ـ پردیس و در شمال شرق تهران قرار دارد.

شرکت عمران شهر جدید پردیس، مسئولیت اصلی بنای این شهر را عهده‏دار بوده و مراحل ساخت تمامی مجموعه‏های مسکونی تجاری، فرهنگی و ورزشی آن را زیر نظر دارد.

جمعیت فعلی این شهر، حدود 55 هزار نفر بوده که در افق توسعه نهایی، این ظرفیت اسکان و زندگی 400 هزار نفر برای آن پیش‏بینی شده است.

زیرساخت‏های اساسی همچون آب شرب تصفیه شده، گاز شهری، برق، مخابرات، مراکز علمی و فرهنگی، تجاری، ورزشی و گردشگری برای توسعه این شهر پیش‏بینی شده و بخش عمده‏ای از آن تاکنون به بهره‏برداری رسیده است