سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

تعیین وضعیت متروی تهران ـ دماوند در سال

تعیین وضعیت متروی تهران ـ دماوند در سال 91

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار تهران از تعیین وضع همه طرح‏های قابل اجرای قطار شهری استان تهران از جمله متروی تهران ـ دماوند در سال 91 خبر داد.

محمدرضا محمودی در حاشیه آیین بهره‏برداری 4 هزار طرح مسکن مهر شهر جدید پردیس که با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران، وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران و دیگر مسئولان محلی انجام شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: چند پروژه قطار شهری در استان تهران پیش از این مطرح شده بود.

وی ادامه داد: پروژه‏های قطار شهری استان تهران را خطوطی نظیر تهران- دماوند، تهران-ورامین، تهران- اسلام‏شهر، تهران- شهریار و تهران- پاکدشت تشکیل می‏دهد.

محمودی اضافه کرد: این طرح‏های عمرانی و خدماتی در سال 91 با همت مجموعه معاونت عمرانی استانداری تهران و سایر مسئولان امر، دست‏کم تعیین وضع می‏شوند.

معاون عمرانی استاندار تهران با تبریک سال جدید به هموطنان خاطر نشان کرد: سال جهاد اقتصادی در حال اتمام است و آهسته آهسته به سال جدید وارد می‏شویم.سال آینده نیز همچون سنوات گذشته با توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب در قالب نام‏گذاری سال جدید، شیوه اجرایی امور را تعیین و تنظیم می‏کنیم.

معاون عمرانی استاندار تهران همچنین از تکمیل پروژه انتقال آب حضرت "قمر بنی‏ هاشم (ع)" پایتخت در سال 91 خبر داد.

محمودی اظهار کرد: این طرح از جمله پروژه‏های مهم استان تهران است.

وی ادامه داد: در حال حاضر، طرح انتقال آب حضرت قمر بنی ‏هاشم (ع) تهران به عنوان حلقه مفقوده مقوله آبرسانی در پایتخت قلمداد می‏شود. تکمیل این پروژه در سال 91 کیفیت آب و همچنین ضریب امنیت سلامت آن را در سراسر نقاط پایتخت به صورت یکسان در می‏آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، طبق نظریه کارشناسان حوزه مهندسی آب، شبکه‏های آب‏رسانی در تهران پس از چهار دهه نیازمند ایجاد سامانه‏هایی مدرن بود؛ از این‌رو، مقرر شد تا طرح انتقال آب حضرت قمر بنی‏ هاشم (ع) تهران در طول 143 کیلومتر اجرایی شود.

این طرح سامانه‌های آب پایتخت را از شرق به غرب متصل می‏سازد تا در صورت بروز مشکلات احتمالی، تداوم آب‏رسانی تهران به شبکه‏های دیگر منتقل شود