سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

افزایش بافت چند روستای بخش مرکزی فیروزکوه

بخشدار مرکزی فیروزکوه خبر داد:
افزایش بافت چند روستای بخش مرکزی فیروزکوه

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی فیروزکوه از افزایش بافت چند روستا از توابع بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، مهران همدانی در جلسه کمیسیون افزایش بافت روستاها اظهار داشت: با همت و پیگیری بخشداری مرکزی، شورای اسلامی و دهیاری روستاهای مهن، سرانزاء، طارس از توابع شهرستان فیروزکوه با افزایش بافت این روستاها موافقت شده است.
وی اضافه کرد: این روستاها طی چند سال اخیر پیگیر این مسئله بوده‌اند تا بافت روستاها برای مسکن جوانان و فضاسازی بافت روستاها افزایش یابد که به فضل خدا امروز این اتفاق افتاده است.
بخشدار مرکزی فیروزکوه تصریح کرد: افزایش بافت در غالب ایجاد و تحول زمین‌های مسکونی به جوانان فاقد زمین در روستاها بوده که در این زمینه جانمایی زمین برای این قشر در اولویت است.
همدانی تصریح کرد: همچنین افزایش بافت در روستای امیریه فیروزکوه نیز صورت گرفته است.
بخشدار مرکزی فیروزکوه ادامه داد: امیدواریم با افزایش بافت این روستاها مشکل تامین مسکن جوانان روستایی برطرف شود.
همدانی اضافه کرد: مجموعه بخشداری مرکزی فیروزکوه تمام تلاش خود را انجام می‏دهد تا بتواند نیازها و مشکلات روستاهای زیرپوشش خود را تا جای ممکن برطرف سازد.
وی تاکید کرد: جوانان این مرز و بوم سرمایه‏های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و همه مسئولان باید در راستای حل مشکلات آنها تلاش کنند.
بخشدار مرکزی فیروزکوه یادآور شد: باید بسترهای مناسب در روستاها فراهم شود تا جوانان مجبور نباشند برای معیشت به شهرها مهاجرت کنند.
همدانی خاطرنشان کرد: مجموعه اعضای شورای اسلامی روستاها و دهیاری‏ها نیز باید مشکلات موجود در روستاها را پیگیری و به ما ابلاغ کنند.