سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

امکانات دولتی در اختیار هیچ فردی در انتخابات قرار نمیگیرد

فرماندار پردیس:
امکانات دولتی در اختیار هیچ فردی در انتخابات قرار نمی‌گیرد

فرماندار شهرستان پردیس گفت: مسئولان دستگاه‌های دولتی به هیچ عنوان حق در اختیار قرار دادن امکانات دولتی را به هیچ فردی در انتخابات آتی ندارند.

خبرگزاری فارس: امکانات دولتی در اختیار هیچ فردی در انتخابات قرار نمی‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مرتضی حیدری عصر امروز در نشست شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان پردیس در خصوص انتخابات آتی اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی باید این آمادگی را داشته باشند که امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان، شورای شهر پردیس و شورای اسلامی روستای کرشت را به‌صورت همزمان در سطح شهرستان برگزار کنند.

وی تصریح کرد: توصیه همه مسئولان امر در جلسات متعدد این بوده که نباید به نفع شخصی خاص از امکانات، فرصت‌ها و تجهیزات دولتی استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: برابر قانون، تمام احزاب، گروه‌ها و تشکل‌هایی که مجوز دارند، با هماهنگی فرمانداری می‌توانند جلساتی داشته باشند؛ اما مسئولان دستگاه‌های دولتی به هیچ عنوان حق در اختیار قرار دادن امکانات دولتی را به هیچ فردی ندارند.

حیدری بیان کرد: باید به این امر توجه داشت تا از منظر مردم، متهم به فعالیت علیه یا به نفع فرد خاصی نشویم و بستر انتخاباتی سالم را فراهم کنیم و اتهامی به دولت وارد نشود و وظیفه خود را که امانت‌داری است، به خوبی انجام دهیم.

20 درصد صرفه‌جویی در مصرف آب در ادارات

فرماندار شهرستان پردیس، صرفه‌جویی در مصرف آب را در دستگاه‌های دولتی بااهمیت خواند و اظهار داشت: استاندار تهران تأکید داشته که باید امسال حداقل 20 درصد صرفه‌جویی در مصرف آب در ادارات داشته باشیم.

حیدری تصریح کرد: باید این صرفه‌جویی را از ادارات آغاز کنیم و مسئولان آبفا، میزان آب مصرفی ادارات در سال گذشته را گزارش کنند و بررسی‌های لازم صورت گیرد تا این مصرف نسبت به سال گذشته کاهش 20 درصدی داشته باشد.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: در انتهای سال لازم است این عملکرد مورد بررسی قرار گیرد و دستگاه‌های اجرایی عملکرد و حرکت مثبتی از خود در این بخش نشان دهند.