سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

نخستین خانه کشتی پردیس امسال افتتاح میشود

رئیس هیئت کشتی پردیس:
نخستین خانه کشتی پردیس امسال افتتاح می‌شود

رئیس هیئت کشتی شهرستان پردیس از افتتاح و راه‌اندازی نخستین خانه کشتی این شهر در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: نخستین خانه کشتی پردیس امسال افتتاح می‌شود

کوروش گلریز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این طرح به منظور توسعه ورزش کشتی سال گذشته آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: کشتی یکی از مهم‌ترین ورزش‌های مورد علاقه مردم کشورمان محسوب شده و کاروان ورزشی ایران همواره در آوردگاه المپیک در خصوص این رشته حسابی ویژه باز می‌کند.

رئیس هیئت کشتی شهرستان پردیس افزود: از این رو باید برای توسعه این رشته ورزشی پرافتخار و مدال‌آور از هیچ کوششی دریغ نکرد.

گلریز اضافه کرد: علاوه بر این، گود زورخانه‌ای در کنار این خانه کشتی احداث می‌شود تا علاقه‌مندان به انجام ورزش‌های باستانی نیز از این مهم بهره ببرند.

وی با اشاره به ویژگی‌های فیزیکی خانه کشتی شهر پردیس خاطرنشان کرد: این طرح در زمینی به مساحت یک‌هزار و 100 مترمربع واقع در فاز سه و جنب طرح‌های مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال احداث است.

معاون شهردار پردیس و رئیس هیئت کشتی شهرستان ادامه داد: شهرداری پردیس برای اجرای این طرح، اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال اختصاص داده است.

گلریز افزود: از جمله امکانات این مجموعه می‌توان به دو سالن ورزشی که سالن نخست به مساحت 600 مترمربع برای خانه کشتی شامل دو تشک استاندارد، سونا، بخش ریکاوری، رختکن و سالن بدن‌سازی و بخش دوم برای ورزش باستانی شامل گود زورخانه‌ای است، اشاره کرد.

وی با اشاره به ضروریات توسعه امور زیربنایی در بخش‌های فرهنگی و ورزشی خاطرنشان کرد: به اعتقاد بسیاری از اساتید و کارشناسان فعال در حوزه‌های اجتماعی، گشایش هر سالن ورزشی به افزایش عمر مفید شهروندان و کاهش بسیاری از بزه‌های اجتماعی می‌انجامد.

رئیس هیئت کشتی شهرستان پردیس اضافه کرد: بنابراین مدیریت شهری پردیس با اعتقادی راسخ بر این نقطه نظر کارشناسی و نیازسنجی در خصوص اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان، توسعه ورزش در دو بخش احداث ابنیه و همچنین برپایی و شرکت در رقابت‌های شهرستانی، استانی و کشوری را در دستور کار قرار داده‌ است.