سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

فرماندار پردیس خواستار شد

فرماندار پردیس خواستار شد
تهیه طرح آمایش سرزمین در پردیس

فرماندار شهرستان پردیس، تهیه طرح آمایش سرزمین را در پردیس برای انجام بهتر وظایف محوله خواستار شد.

خبرگزاری فارس: تهیه طرح آمایش سرزمین در پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مرتضی حیدری صبح امروز در نشست شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان پردیس، اظهار داشت: متأسفانه بعد از یک سال به مطالعات آمایش سرزمین نرسیدیم و اگر قبلاً هم این مطالعات صورت گرفته، امروز در دست ما نیست.

وی تصریح کرد: باید در شهرستان پردیس برنامه درستی را در این خصوص تنظیم کنیم و در حوزه‌های مختلف این طرح را انجام دهیم چراکه اگر در مسیر درست برنامه حرکت نکرده و برنامه‌های کلی، سیاست‌ها و روش‌ها را برای رسیدن به اهداف ترسیم نکنیم، دچار مشکل خواهیم شد.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: باید برنامه‌های کلی را ذیل اهداف و سیاست‌ها تنظیم کنیم تا دچار سردرگمی نشویم؛ هر مدیری باید برنامه خود را به‌ عنوان اولویت به مجموعه تحویل دهد و در توزیع اعتبارات و درآمدهای تملک دارایی به‌ حق عمل شود.

حیدری ادامه داد: فقط در سال گذشته به‌ جزء بودجه‌های جاری، نزدیک به 30 میلیارد تومان ارزش افزوده برای شهرستان ایجاد شد که این مبلغ کمی نیست؛ شهرداری پردیس حدود 60 میلیارد تومان، شهرداری بومهن 40 میلیارد تومان و از محل تملک دارایی‌ها 120 میلیارد تومان اعتبار ایجاد شد.

وی تصریح کرد: اگر این موارد و هزینه‌کردها بر اساس نظم صورت گیرد، مشکلی برای مردم به وجود نخواهد آمد؛ اما ناهماهنگی و منظم نبودن ما و تأثیرات منفی آن باعث می‌شود تا فعالیت‌ها نمود پیدا نکند.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: امروز نیازمند برنامه‌ریزی منسجم هستیم و برگه‌ای را در این خصوص تهیه کردیم تا دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌ها و اعتبارات درخواستی خود را اعلام کند.

حیدری افزود: به‌ عنوان نمونه، شهرستان پردیس در حوزه آب و فاضلاب روستایی مبلغ یک هزار و 250 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که این مورد باید ثبت و رسیدگی و اولویت‌بندی شود و اگر طرح آمایش سرزمین نداریم، از این اطلاعات استفاده شود تا مشکلات را برطرف سازیم.