سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

اجرای 7400 مترمربع زیربنای فرهنگی در پردیس

شهردار پردیس خبر داد
اجرای 7400 مترمربع زیربنای فرهنگی در پردیس

شهردار پردیس گفت: شهرداری پردیس از ابتدای شکل‌گیری تاکنون، نسبت به اجرای 7 هزار و 400 مترمربع زیربنای فرهنگی در این شهر اقدام کرده است.

خبرگزاری فارس: اجرای 7400 مترمربع زیربنای فرهنگی در پردیس

محمد لاله امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، اظهار داشت: خوشبختانه شهر و شهرداری پردیس در زمینه توسعه مباحث فرهنگی روند مناسبی را طی می‌کند و این مجموعه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون، 7 هزار و 400 مترمربع زیربنای فرهنگی در شهر پردیس ایجاد کرده است.

شهردار پردیس اضافه کرد: میزان سرانه فضای فرهنگی تحقق‌یافته در سال جدید نیز رقمی بالغ بر 6 هزار و 800 مترمربع فضای فرهنگی و آموزشی در قالب اجرای پنج پروژه عمرانی است.

به گفته محمد لاله، از آنجایی که مسئله کتاب و کتاب‌خوانی یکی از مهم‌ترین امور در زمینه توسعه امور فرهنگی قلمداد می‌شود، شهرداری پردیس کتابخانه‌ای در فاز سه و منقش به نام نامی شهدای گمنام احداث کرد و در هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رساند.

وی ادامه داد: این کتابخانه عمومی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 200 میلیون ریال احداث شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

شهردار پردیس اضافه کرد: البته طرح‌های فرهنگی در بعد سخت‌افزاری تنها به کتابخانه گشایش یافته ختم نمی‌شود؛ بلکه دو سرای محله در فازهای دو و سه نیز در دهه فجر افتتاح شد.

لاله افزود: علاوه بر این، تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت عمران و شهرداری پردیس به امضاء رسید که بر اساس آن زمینی به مساحت 8 هزار مترمربع در اختیار شهرداری برای احداث کتابخانه مرکزی شهر قرار گرفت.

وی ادامه داد: طرح‌های دیگری نظیر نخستین دارالقرآن شهر، پارک آموزش ترافیک، تالار بزرگ فرهنگی پردیس و چندین طرح دیگر نیز در ردیف پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهرداری قرار می‌گیرد.

شهردار پردیس با اشاره به شعار سال جدید، خاطرنشان کرد: سال جاری نیز با شعار زیبنده مورد تأیید رهبر فرزانه انقلاب با مضمون «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» آغاز شده و همه باید با سرلوحه قرار دادن این شعار، برای آبادانی هرچه بیشتر ایران اسلامی تلاش کنند