سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

تیم فوتسال دانشجویان فیروزکوه

نسخه چاپیارسال به دوستان
با قبول شکست برابر تیم فوتسال دانشجویان اسلام‌شهر
تیم فوتسال دانشجویان فیروزکوه نایب قهرمان استان تهران شد

تیم فوتسال دانشجویان فیروزکوه با قبول شکست برابر تیم فوتسال دانشجویان اسلام‌شهر نایب قهرمان استان تهران شد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال دانشجویان فیروزکوه نایب قهرمان استان تهران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد فیروزکوه، تیم فوتسال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه با قبول شکست چهار بر صفر برابر تیم فوتسال دانشجویی اسلام‌شهر توانست به عنوان ارزشمند نایب قهرمانی مسابقات فوتسال دانشجویی استان تهران دست یابد.

در این مسابقات که به میزبانی فیروزکوه و در سالن حضرت ولی‌عصر (عج) این واحد دانشگاهی برگزار شد، دو تیم اسلام‌شهر و فیروزکوه، مسابقه فینال و تیم‌های پردیس و رودهن دیدار رده‌بندی را برگزار کردند که در پایان تیم‌های اسلام‌شهر، فیروزکوه و رودهن به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

پیش از بازی تیم‌های اسلام‌شهر و فیروزکوه، تیم رودهن با ضربات پنالتی چهار بر سه تیم پردیس را در هم کوبید.

سرپرست تیم فیروزکوه و مسئول برگزاری این مسابقات گفت: دو تیم فینالیست به دور نهایی مسابقات فوتسال دانشجویی که در 15 اردیبهشت سال جاری در واحد اردبیل برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد که امیدواریم در این مسابقات نیز درخشش قابل‌توجهی داشته باشیم.

اعضای تیم فوتسال دانشجویی واحد فیروزکوه متشکل از نادر تاج‌الدین، هادی شجاع، سروش سرخابی، موسی اسفندیار، میثم اصفهانی، علی میرزایی، مصطفی احمدی، مجتبی احمدی، فرشید عارف‌تولایی، میلاد کیه‌بادرودی، محمد تولایی و ابراهیم شجاع به مربی‌گری کاظم شادمهر هستند که توانستند در میان بزرگان فوتسال در استان تهران با کسب عنوان نایب قهرمانی آقایی کنند