سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

20 هزار واحد مسکن مهر در پردیس آماده تحویل شد

مدیرعامل شرکت عمران پردیس:
20 هزار واحد مسکن مهر در پردیس آماده تحویل شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با تلاش‌های صورت گرفته 20 هزار واحد مسکن مهر در پردیس آماده تحویل شد.

خبرگزاری فارس: 20 هزار واحد مسکن مهر در پردیس آماده تحویل شد

حسن ولی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در خصوص وضعیت ساخت و ساز در فازهای مختلف مسکن مهر شهر جدید پردیس اظهار کرد: با توجه به اتمام تعطیلات نوروز، در حال حاضر کارگاه‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و به 80 درصد ظرفیت فعالیت قبل از سال نو رسیده‌اند لذا امید است در روزهای آتی و به تدریج اوج فعالیت تمام کارگاه‌ها را شاهد باشیم.

وی افزود: تعداد واحدهای آماده تحویل در شهر جدید پردیس از مرز 20 هزار واحد فراتر رفته و در فاز 11 این شهر، 19 هزار واحد مسکونی از مرحله نازک‌کاری گذشته است و در انتظار تأمین زیرساخت‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص زمان تأمین زیرساخت‌های موردنیاز این طرح در پردیس اضافه کرد: یکسری از امور زیربنایی و روبنایی‌ را با توجه به وارد عمل نشدن وزارتخانه‌های دیگر، شرکت عمران شهر جدید پردیس با حمایت مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی از طریق منابع داخلی شرکت عمران آغاز کرده است.

ولی‌پور ادامه داد: تأمین آب، برق، گاز و ... مربوط به وزارتخانه‌های دیگر است لذا در انتظار هستیم تا نهادهای خدمات‌رسان اقدامات خود را آغاز کنند و بلافاصله بعد از تأمین منابع، شرکت عمران شهر جدید پردیس اقدام به افتتاح واحدها خواهد کرد.

وی در خصوص بلاتکلیفی متقاضیان در پرداخت مبلغ 12 میلیون تومانی و صحبت‌های مسئولان در این‌باره گفت: پروژه‌ها را براساس مبلغ نهایی و تمام‌ شده اعلام خواهیم کرد؛ در گذشته مقرر شده بود تمام بحث‌های زیربنایی و روبنایی از آورده متقاضیان تأمین شود که این مورد در قراردادها آورده و تنظیم شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: با توجه به دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در خصوص این مبلغ در حال تجدیدنظر هستیم و در اردیبهشت‌ماه به مبلغ نهایی خواهیم رسید؛ به طور حتم در این مبلغ سهم دولت بیش از دو برابر سهم مردم در بخش امور زیربنایی و روبنایی خواهد بود.

ولی‌پور افزود: مقرر شده است که تقریباً دولت مبالغ را در تمام بخش‌های زیربنایی و روبنایی تأمین کند؛ در گذشته تمام فعالیت‌های آماده‌سازی‌ در فازهای هشت، 11 و ... با آورده مردم تأمین می‌شده است اما در حال حاضر در شرکت عمران شهر جدید پردیس با یکسری استدلال‌ها و دلایل توانستیم پیگیری‌های لازم را انجام دهیم تا به مردم فشار زیادی وارد نیاید.

وی تصریح کرد: زمین‌های شرکت عمران شهر جدید پردیس که با کاربری‌های مختلف در این حوزه وجود دارد را فروخته و سهم خود را در ساخت این پروژه‌ها پرداخت می‌کنیم.