سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

قتل در مقابل چشمان دختر یک ساله

کد خبر: 275846
تاریخ انتشار: 06 شهریور 1393 - 09:13

دو مرد جنایتکار که به خاطر سوءظن همسران خود را به قتل رسانده بودند به زودی در برابر پنج قاضی جنایی پای میز محاکمه قرار می‌گیرند. در نخستین پرونده یکم تیرماه سال 90 مردی به دلیل سوءظن همسرش را در یک باشگاه بدنسازی خفه کرد. راز این جنایت در تماس مسوولان بیمارستانی با ماموران پلیس فاش شد. در ادامه تیمی از ماموران در بیمارستان حاضر شده و با جسد زن جوانی روبه‌رو شدند که آثار درگیری روی بدنش مشاهده می‌شد. مسوولان بیمارستان در جریان تحقیقات گفتند: ساعاتی قبل مرد جوانی که خود را همسر این زن معرفی می‌کرد پیکر بی‌جان همسرش را به بیمارستان رساند و مدعی شد او تعداد زیادی قرص دیازپام خورده است. مرد جوان سپس بیمارستان را ترک کرد.

در ادامه ماموران با بررسی‌های پلیسی هویت مقتول به نام نسرین را شناسایی کردند. مادر نسرین به ماموران گفت: دخترم یک سال قبل به دلیل اختلافاتی که با شوهرش داشت از او جدا شد و روز قبل از کشف جسدش از خانه خارج شد که پس از آن به ما اطلاع دادند در بیمارستان فوت کرده است.

تیم پلیسی با بررسی‌های خود متوجه شد نسرین با مرد جوانی به نام رضا ارتباط دارد. با شناسایی رضا ماموران او را دستگیر کردند که او در ابتدا منکر هرگونه اطلاعی از ماجرا شد اما پس از روبرو شدن با مسوولان بیمارستان مشخص شد او همان فردی است که نسرین را به بیمارستان انتقال داده بود. رضا که چاره‌یی جز اعتراف نداشت لب به اقرار گشود و گفت: یک سال قبل عاشق دختری به نام مینا شدم و برای اینکه بتوانم با او ارتباط برقرار کنم با نسرین که با مینا دوست بود طرح دوستی ریختم تا از این طریق بتوانم رضایت دختر مورد علاقه‌ام را جلب کنم. مدتی از دوستی من و نسرین گذشته بود که او مدعی شد، اجازه نمی‌دهد ارتباط‌مان تمام شود به همین خاطر به ارتباطم با نسرین ادامه دادم. من در یک باشگاه ورزشی زندگی می‌کردم. مدتی بود که به رفتارهای نسرین مشکوک شده بودم. شب حادثه او نزد من آمد و به خاطر همین شک با هم درگیر شدیم. در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و گلوی او را فشار دادم. او بی‌حال روی زمین افتاد، فکر کردم می‌خواهد مرا بترساند به همین خاطر خوابیدم. صبح که از خواب بیدار شدم متوجه مرگ او شده و پیکر بی‌جانش را به بیمارستان انتقال دادم. با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.


قتل در مقابل چشمان دختر یک ساله

دومین مرد همسرکش هشتم دی ماه سال گذشته همسر خود را با ضربه‌های چاقو به قتل رساند. مرد جنایتکار پس از ارتکاب قتل با مراجعه به ماموران خود را تسلیم کرد.

او درباره انگیزه‌اش از این قتل گفت: روز حادثه حوالی ظهر به خانه آمدم اما همسرم در خانه نبود. با او تماس گرفتم که مدعی شد به خانه دوستش رفته است. این رفتارش باعث شک من شده بود. وقتی به خانه آمدم بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم و یک کارد آشپزخانه برداشته و در مقابل چشمان دختر یک ساله‌ام همسرم را کشتم.

پس از این اعترافات تیمی از ماموران همراه بازپرس جنایی به محل جنایت در خانی‌آباد رفته و با پیکر غرق در خون زن جوان روبه‌رو شدند.

با تکمیل تحقیقات و درخواست قصاص اولیای دم پرونده این جنایت برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری فرستاده شد. دو مرد جنایتکار به زودی در برابر پنج قاضی جنایی پای میز محاکمه قرار می‌گیرند.
منبع: روزنامه اعتماد