سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

شایعه حضور جنیفر لارنس برابر دوربین کوئنتین تارانتینو

کد خبر: 2355692
تاریخ مخابره : 1393/6/1 - 16:34
فرهنگ و هنر > سینمای جهان
شایعه حضور جنیفر لارنس برابر دوربین کوئنتین تارانتینو
شایعات حکایت از این دارد که جنیفر لارنس برنده جایزه اسکار در برابر دوربین کوئنتین تارانتینو نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندی وایر، در حالی که تیزر فیلم «هشت نفرت انگیز» فیلم بعدی کوئنتین تارانتینو قرار است همین آخر هفته منتشر شود، گفته می‌شود جنیفر لارنس از بازیگرانی است که قرار است در این پروژه وسترن نقش آفرینی کند.

گفته می‌شود جنیفر لارنس برای پیوستن به این پروژه در حال مذاکره با تارانتینو است. تا آنجا که از فیلمنامه لو رفته این فیلم اطلاعات وجود دارد، تنها یک نقش زن در این فیلم وجود دارد که شخصیتی به نام دیزی دامرگو است.

جنیفر لارنس اکنون از گروه بازیگران فیلم جدید دیوید او راسل با عنوان «جوی» است که قرار است برای روز کریسمس 2015 اکران شود. از آنجا که این فیلم تارانتینو هم گفته می‌شود سال آینده قرار است راهی پرده‌های نقره‌ای شود به نظر می‌رسد تولید این دو فیلم در آن واحد با یک بازیگر مشترک اندکی دشوار باشد.

جنیفر لارنس قرار است در فیلم «مردان ایکس: آخرالزمان» نیز ایفای نقش کند اما احتمالا این فیلم تا نیمه‌های سال آینده در برابر دوربین نمی‌رود.

تارانتینو پس از انتشار فیلمنامه «هشت نفرت‌انگیز» در یک وب‌سایت، این وب‌سایت را به دادگاه کشاند اما در نهایت موفقیتی برای محکوم کردن آن به دست نیاورد. او که گفته بود ساخت این پروژه سینمایی را پنج سال به به تعویق خواهد انداخت، اوایل امسال آن را در تک اجرایی به صورت نمایشنامه‌خوانی به روی صحنه برد و اعلام کرد ساخت این فیلم را با تغییراتی که در فیلمنامه اعمال می کند،  در ماه نوامبر امسال کلید می‌زند.

جنیفر لارنس که  برای بازی در فیلم «کتابچه بارقه امید» ساخته  دیوید او راسل در سال 2013 اولین اسکار خود را دریافت کرد، امسال نیز از گروه بازیگران فیلم «کلاهبرداری آمریکایی» بود و برای بازی در این فیلم نیز یک نامزدی اسکار دیگر را وارد کارنامه‌اش کرد. او بازیگر نقش اول «بازی‌های گرسنگی» است