سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

آینده درخشانی برای دماوند دیده میشود

    نظر

مام جمعه دماوند:
آینده درخشانی برای دماوند دیده می‌شود

امام جمعه دماوند گفت:‌ با وحدت و اتحاد مسئولان و شواری اسلامی شهر و شهرداری،‌ آینده درخشانی برای دماوند دیده می‌شود.

خبرگزاری فارس: آینده درخشانی برای دماوند دیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ‌حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی عصر امروز در مراسم معارفه شهردار جدید دماوند در فرمانداری این شهرستان بیان کرد: مردم قدرشناس دماوند، همه مسئولان و زحمت‌کشان را به خوبی پاس می‌دارند و با خادمان خود همراهی و همکاری مطلوبی دارند.

وی دماوند را نگین تابناک پنج شهر شهرستان دماوند خواند و افزود:‌ خوشحالیم از اینکه اعضای شورای اسلامی، نیرویی جوان و در عین حال باتجربه را برای سکان‏داری این شهر انتخاب کرده‌اند.

علاءالدینی مدیریت را امتحان و آزمون الهی برشمرد و ادامه داد: در مدیریت‏‌های جدید، بحث شخص نیست، بلکه بحث اجتماع و نظام اسلامی است که خون‌ها و جان‌ها به پایش داده شده تا همه در مسیر ولایت حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه خوشحالیم که در چنین نظام مقدسی نفس می‌کشیم، اظهار کرد: مهم‏ترین خط سیر در شهر و شهرستان دماوند، حفظ وحدت و اتحاد بین مسئولان و مدیران در مسیر ولایت بوده و خواهد بود.

امام جمعه دماوند همچنین از زندگی در کنار مردمی ولایی اظهار خشنودی کرد و ادامه داد: 28 شب عزاداری برای سید و سالار شهیدان در مساجد و تکایای شهرستان در کل کشور مثال‏‌زدنی است.

وی قانون‌مداری مردم و مسئولان دماوند را بسیار بااهمیت خواند و بیان کرد: مدیریت مانند یک پرچم و علم است که پرچم‏داران قبلی آن را به علم‏داران بعدی می‌دهند و در هیچ شرایطی زیر پای یکدیگر را خالی نمی‌کنند.

علاءالدینی با ذکر اینکه دماوند شهر کوچک سابق نیست، افزود: اکنون دماوند و گیلاوند با شهرک‌ها و مناطق مختلف و متعدد،‌ تلاشی مضاعف و مستمر از مجموعه شهرداری می‌طلبد و مطمئن هستیم شهردار جدید نیز همچون شهرداران سابق،‌تأمین رفاه و آسایش شهروندان و آبادانی شهر را در اولویت‌های کاری خود خواهد داشت.

به گزارش فارس، در این مراسم، مرتضی همتی شهردار سابق تودیع و عباس صفری به عنوان شهردار جدید معارفه شد و از زحمات سیدکمال سادات در مدت کوتاه سرپرستی شهرداری دماوند تقدیر شد.