سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

فرماندار دماوند

    نظر
فرماندار دماوند:
وفاق و همدلی در مدیریت شهری سبب پیشرفت می‌شود

فرماندار شهرستان دماوند گفت: وفاق، همدلی و تعامل سازنده در مجموعه مدیریت شهری سبب پیشرفت و آبادانی می‏‌شود.

خبرگزاری فارس: وفاق و همدلی در مدیریت شهری سبب پیشرفت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری عصر امروز در مراسم معارفه شهردار جدید دماوند در فرمانداری این شهرستان بیان کرد: باید بین شهرداری و مردم، شهرداری و شورای اسلامی و شهرداری با سایر نهادهای شهری، تعامل و همکاری در چارچوب قانون جریان داشته باشد.

وی با اشاره به هجوم جمعیت کلان‌شهر تهران در تعطیلات به شهرستان دماوند افزود: مدیریت شهری در این منطقه باید به‌گونه‌ای باشد که پاسخگوی این سرریز جمعیت بوده و به نیازهای مراجعان به عنوان گردشگر و مسافر نیز پاسخ داده شود.

افشارنادری مدیریت برنامه در شهرداری را بسیار مهم خواند و ادامه داد: شهرداری‏ها باید در کنار نگاه کلان به مسائل شهری، به مسائل جاری و روزمره شهر نیز اهمیت داده و از هیچ بخشی غافل نشوند.

وی همچنین به اهمیت مدیریت هزینه‌ها در این مجموعه اشاره و اظهار کرد: شهرداری مؤسسه‌ای عمومی است که هزینه‌هایش از محل درآمدهای داخلی‌اش تأمین می‌شود و در این میان، مدیریت درآمد و هزینه بسیار تأثیرگذار است.

فرماندار شهرستان دماوند، شهرداری‏ها را همواره مورد توجه افراد سودجو و زیاده‌‏خواه بیان و تصریح کرد: دست‌هایی که به سوی شهرداری برای رسیدن به اهداف نامعقول دراز است، باید کوتاه شوند.

وی مردمی بودن و تلاش مضاعف و مستمر را از ویژگی‌های بارز یک شهردار موفق خواند و افزود: تکریم ارباب رجوع نیز باید همیشه مدنظر مدیران باشد؛ چراکه ما خادم مردم هستیم و باید کرامت و حرمت مردم را حفظ کنیم.

افشارنادری فعالیت شهرداری را بسیار وسیع برشمرد و تصریح کرد: شهرداری پیشانی شهر است و وقتی برای نخستین بار وارد یک شهر می‌شویم،‌ در همان نگاه اول می‌توان نحوه عملکرد شهرداری را مشاهده کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با تقدیر از زحمات مرتضی همتی، شهردار سابق و سیدکمال سادات، سرپرست موقت شهرداری دماوند بیان کرد: تغییر در مجموعه به دلیل ضعف قبلی و قوت دیگری نیست؛ بلکه تغییر اجتناب‌‏ناپذیر بوده و هر دوره‌ای شاهد تغییراتی خواهد بود.

وی در پایان برای عباس صفری، ‌شهردار جدید دماوند، آرزوی توفیق کرد و گفت: با توجه به حضور قبلی صفری در همین سمت، امیدواریم در این مرحله نیز قدم‌های شایسته‌ای در توسعه و عمران وآبادانی شهر بردارد.