سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

شهردار جدید دماوند معرفی شد

    نظر

ا حضور مسئولان
شهردار جدید دماوند معرفی شد

شهردار جدید دماوند در مراسمی با ابلاغ حکم استاندار تهران توسط مدیرکل امور شهری استانداری تهران معارفه شد.

خبرگزاری فارس: شهردار جدید دماوند معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز در این مراسم که در فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد، «عباس صفری» به عنوان شهردار جدید دماوند منصوب شد و از تلاش‌‏های مرتضی همتی به عنوان شهردار پیشین و سیدکمال سادات به عنوان سرپرست شهرداری تقدیر به عمل آمد.

همچنین حکم شهردار جدید دماوند صادر شده از سوی استاندار تهران توسط منوچهر ثنایی‌موحد، مدیرکل امور شهری استانداری تهران به وی ابلاغ شد.

در بخش‌هایی از این حکم آمده است: امید است با جدیت و اهتمام و با بهره‏‌گیری از نیروهای خدوم و زحمت‏کش شهرداری و تعامل سازنده با سازمان‏‌ها و نهادهای شهرستان و شورای اسلامی شهر و تدابیر شورای اجرایی مؤثر، در جهت ارتقای هر چه بیشتر خدمات‌رسانی به شهروندان، هم‌راستا با دولت تدبیر و امید، موفق و مؤید باشید.

به گزارش فارس، عباس صفری پیش از این در سال 1384 نیز شهردار دماوند بود و مرتضی همتی از اردیبهشت 1390 تا شهریور 1392 شهرداری دماوند را بر عهده داشت؛ همچنین اخیراً سیدکمال سادات در سمت سرپرست شهرداری دماوند فعالیت می‌‏کرد.

گفتنی است؛ امام جمعه دماوند، فرماندار و جمع کثیری از مسئولان شهرستان، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر‌های کیلان، آبعلی، آبسرد و دماوند، خانواده معظم شهدا و اعضای شورای تأمین شهرستان دماوند در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/2568/غ20/پو3