سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

دستبرد به حساب مرد مغازه دار از زندان

کد خبر: 288000
تاریخ انتشار: 09 آذر 1391 - 08:00

زندانی سابقه دار که بارها به اتهام کلاهبرداری دستگیر شده بود با طراحی نقشه ای پیچیده، از داخل زندان به حساب یک مغازه دار دستبرد زد.
 
به گزارش خراسان، صاحب یک گل فروشی نزد ماموران پلیس پایتخت رفت و گفت چند روز قبل مردی با من تماس گرفت و برای مراسم ختم یک تاج گل بزرگ سفارش داد. او خودش را مهندس معرفی کرد و گفت به دلیل مشغله کاری فرصت آمدن به گل فروشی را ندارد و چند ساعت پیش از تحویل گرفتن تاج گل پول آن را به حسابم واریز می کند. من هم تاج گل بزرگی درست کردم که 400هزار تومان ارزش داشت.
 
چند ساعت بعد مهندس تماس گرفت و شماره حسابم را گرفت و از من خواست جلوی نزدیک ترین دستگاه خودپرداز بروم زمانی که کارتم را وارد دستگاه کردم مهندس که به طور تلفنی راهنمایی ام می کرد از من خواست زبان انگلیسی را انتخاب کنم. در مرحله بعد گزینه ای را انتخاب کردم و وارد انتقال وجه شدم. در ادامه مهندس شماره کدی را به من اعلام کرد و من آن را به صورت دو رقم دو رقم وارد کردم و در ادامه شماره کارت او را وارد دستگاه کردم. او گفت با انجام این کار پول تاج گل به حسابم واریز می شود.
 
بعد از انجام این مراحل به مغازه ام برگشتم و منتظر شدم تا مهندس برای تحویل گرفتن گل ها بیاید اما تا شب هر چه صبر کردم خبری از او نشد فردای آن روز به بانک رفتم تا موجودی حسابم را کنترل کنم اما فهمیدم موجودی حسابم صفر است. وقتی از کارمند بانک توضیح خواستم او گفت پول هایم از طریق دستگاه خودپرداز به حساب دیگری منتقل شده است. آن زمان بود که فهمیدم فردی که سفارش گل داده بود سرم کلاه گذاشته است.
 
یکی از سرنخ هایی که ماموران در اختیار داشتند شماره ای بود که مرد ناشناس از طریق آن تماس گرفته بود. به این ترتیب این شماره ردیابی و مشخص شد مرد ناشناس از داخل یکی از زندان ها نقشه اش را اجرا کرده است. به این ترتیب این مرد که به اتهام کلاهبرداری زندانی بود شناسایی و به دادسرا منتقل شد.
 
او گفت این نقشه را از یکی از هم بندی هایش یاد گرفته وآن را از طریق تلفن عمومی زندان اجرا کرده