سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

توسعه امور فرهنگی در پردیس ضروری است

عضو شورای شهر پردیس:
توسعه امور فرهنگی در پردیس ضروری است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر جدید پردیس گفت: توسعه امور فرهنگی در پردیس با وجود گوناگونی فرهنگی موجود در این منطقه ضروری است.

خبرگزاری فارس: توسعه امور فرهنگی در پردیس ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، هادی سوهانی عصر امروز در نمایشگاه خطاطی شهر جدید پردیس که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، شهردار پردیس، اعضای شورای اسلامی این شهر و جمع کثیری از هنرمندان در نگارخانه «آوا» برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر برنامه‏های فرهنگی و هنری خوبی در شهر پردیس اجرا می‏شود.

وی ادامه داد: این مهم باید با هماهنگی و تعامل خوب واحد روابط عمومی شهرداری پردیس و خبرنگاران منطقه‏ای دارای عرق به این شهر عملیاتی شود.

سوهانی اضافه کرد: حجت ما این است که مردم هنردوست شهر جدید پردیس از این مهم باخبر شوند و بی‏شک اطلاع‏رسانی اصولی، استقبال مناسب را نیز در پی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر جدید پردیس افزود: توسعه امور فرهنگی در شهری همچون پردیس که با گوناگونی فرهنگی مواجه است، امری ضروری قلمداد می‏شود.

وی ادامه داد: اگر هنرمندان فعال در عرصه‏های مختلف هنری شهر جدید پردیس به مردم این شهر معرفی شوند، آنگاه زمینه‏ انجام 70 درصد این امور به شکل خودکار صورت اجرایی به خود گرفته است.

سوهانی اضافه کرد: خدمت‏رسانی به هنرمندان و فعالان حوزه‏های مختلف فرهنگی یکی از موضوعات مورد علاقه مسئولان مدیریت شهری پردیس است که خستگی در آن معنایی ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر جدید پردیس افزود: هنر خطاطی در کشورهایی مانند ایران با روح و عرفان مردم آن آمیخته است.

وی ادامه داد: خطوط مختلف فارسی به نوعی با هنر دیگری به نام نقاشی تلفیق و موجبات خلق آثاری بی‏بدیل را فراهم می‏سازد.

سوهانی اضافه کرد: مدیریت شهری پردیس همچون گذشته حمایت و پشتیبانی خود را از هنرمندان فعال در عرصه‏های مختلف ادامه می‏دهد.

عضو شورای اسلامی شهر جدید پردیس افزود: امیدوارم در سایه این اقدامات حمایتی شاهد توسعه روزافزون مسائل فرهنگی شهر جدید پردیس باشیم.