سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

سردار فضلی در گفت‏وگو با فارس خبر داد

سردار فضلی در گفت‏وگو با فارس خبر داد

اعزام 200 هزار دانشجو به مناطق جنگی

 

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: 200 هزار دانشجوی مراکز آموزشعالی به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

 

سردار علی فضلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در رودهن با بیان اینکه 200 هزار دانشجوی مراکز آموزشعالی به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور اعزام شدند، اظهار داشت: علاوه بر دانشجویان، دیگر اقشار جامعه نیز خود را به کربلای ایران می‏رسانند.

 

وی ادامه داد: این اعزام‏ها در دو قالب کاروان‏های راهیان نور سازماندهی شده از سوی نهادهای ذی‏ربط و همچنین بهصورت خودجوش صورت گرفته است.

 

* اعزام کاروان‏های راهیان نور دانش‏آموزی از مهر 91

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین از آغاز مرحله جدید اعزام کاروان‏های راهیان نور دانش‏آموزی به مناطق جنگی از مهرماه سالجاری خبر داد.

 

فضلی اظهار داشت: علاوه بر دانش‏آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه نیز می‏توانند در زمان‏های پیش‏بینی شده در کربلای ایران حاضر شوند.

 

وی ادامه داد: همه شاهد بودند که هر شب، پنج رزمایش توسط جوانان بسیجی اردوگاه‏های شهید مسعودیان، زین‏الدین، فرجوانی، حسن‏پور و حبیب‏اللهی اجرا می‏شد.

 

فضلی اضافه کرد: این جوانان در قالب رزمایش‏های عملیاتی رشادت‏های شهید فهمیده، شهید چمران، بانوان رزمنده و ... را بازسازی کرده بودند.