سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

«زیر آسمان شهر»


بازی در «خانه اجاره‌ای» با دست شکسته

مهران غفوریان متولد سال 1353 است. بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون است که با کارهای طنز شبانه‌اش در تلویزیون در دهه 80 به شهرت رسید. شاخص‌ترین اثر طنز غفوریان، سری موفق «زیر آسمان شهر» است که تا «زیر آسمان 3» هم پیش رفت؛ هرچند سری دوم و سوم این مجموعه نتوانست چندان توجه مخاطبان را جلب کند، اما این مجموعه را می‌توان نقطه عطفی در طنزهای آپارتمانی تلویزیون به شمار آورد.

مهران غفوریان بعد از زیر آسمان شهر چند سالی از تلویزیون فاصله گرفت و در سینما هم کم‌کار شد. او سال گذشته با سریال «راه در رو»‌ در تلویزیون ظاهر شد و در حال حاضر نیز مجموعه شبانه نود قسمتی «خانه اجاره‌ای» را روی آنتن دارد. این سریال طنز قرار است تا تیرماه سال آینده، روی آنتن باشد.

مهران غفوریان که همچنان درگیر بازی در خانه اجاره‌ای است،‌ این حادثه‌ را نقل می‌کند و می‌گوید: 20 روز پیش در کیش‌، زمین خوردم‌ و دستم درد شدیدی گرفت، اما درد را تحمل ‌کردم تا این‌که شدیدتر شد و متوجه شدم دستم شکسته و آن را گچ گرفتم.

این بازیگر طنز، به مدت 20 روز با شکستگی و درد دست، ‌در سریال خانه اجاره‌ای بازی کرد تا این که بالاخره به بیمارستان رفت و دست چپش را گچ ‌گرفت. غفوریان چند وقتی هم با همان دست گچ گرفته در سریال خانه اجاره‌ای بازی ‌کرد.