سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

گازرسانی به لواسانات انجام می‏شود

    نظر
سال آینده
گازرسانی به لواسانات انجام می‏شود

خبرنگار حسبان : نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح‏های گازرسانی در بخش لواسانات شهرستان شمیرانات در سال آینده خبر داد.

خبرگزاری فارس: گازرسانی به لواسانات انجام می‏شود

 

به گزارش خبرنگار حسبان در باغ شهر کرشت ، لاله افتخاری  در جمع روستای "کرشت" اظهار کرد: پیگیری مشکلات مردم نواحی مختلف تهران همواره در دستور کار همه نمایندگان این حوزه قرار داشته است.

وی با اشاره به راه‏های رفع مشکل کمبود آب مناطق روستایی بخش مرکزی تهران خاطرنشان کرد: در روزهای آینده، نشستی برای رفع مشکل آب مناطق روستایی بخش مرکزی تهران برگزار می‏شود‏.

افتخاری ادامه داد: می‏توان به عنوان درمانی مسکن‏وار، نیاز آبی مردم مناطق روستای بخش مرکزی تهران را با استفاده از تانکرهای انتقال دهنده برطرف کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی پیرامون طرح کمربندی جنوبی بومهن نیز خاطرنشان کرد: طرح کمربندی بومهن نیز با اتمام مراحل عملیاتی خود، بخش عمده‏ای از مشکلات ترافیکی این شهر را رفع می‏سازد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، با پیگیری‏های به عمل آمده مدرسه خیرساز در بومهن احداث و به فضاهای آموزشی این شهر افزوده شده است.

افتخاری با تبریک حضور حماسی مردم در روز 12 اسفند خاطرنشان کرد: باید برای حضور حماسی مردم در روز 12 اسفند خدا قوت گفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم شریف، ولایی و انقلابی ایران اسلامی به پیام مقام عظمای ولایت لبیک گفتند و آن حادثه تاریخی بزرگ را خلق کردند.