سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

انتخابات فرایند اصلاح مدیریت کشور است

    نظر
حسین مظفر:
انتخابات فرایند اصلاح مدیریت کشور است

خبرنگار حسبان: وزیر اسبق آموزش و پرورش، بهترین راه برای اصلاح مدیریت کشور را انتخابات و حضور افرادی اصلح، شجاع، ولایی، کارشناس، صاحب طرح و برنامه و مدبر در مجلس خواند.

خبرگزاری فارس: انتخابات فرایند اصلاح مدیریت کشور است

 

به گزارش خبرنگار حسبان از سعیدآباد جاجرود ، حسین مظفر عصر امروز در جمع مردم سعیدآباد جاجرود  اظهار کرد: غالب نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی از بطن جامعه و خانواده معزز شهدا برخاسته‏اند.

وی با اشاره به بیانات گوهربار امام راحل (ره) در خصوص حفظ انقلاب خاطرنشان کرد: امام راحل عظیم‏الشان (ره) در پاره‏ای از بیانات گران‏سنگ خود فرمودند که "حفظ این نظام اوجب واجبات و واجب‏تر از نماز و روزه است".

مظفر ادامه داد: قهر از نظام راه درست حل معضلات در جامعه نیست؛ بلکه باید راه‏حل اصلی اصلاح مدیریت کشور را در شرکت در انتخابات و گزینش افرادی قوی جست‏وجو کرد.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با اشاره به برخی تبعات مثبت حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پس از انتخابات نهم، کشوری مانند ترکیه که آهسته آهسته در مسیر پیوستن به صف دشمنان ایران قرار داشت، دوباره دست دوستی دراز کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، گروه مذاکره کننده بر سر مسئله هسته‏ای ایران نیز دوباره بدون پیش‏شرط خواستار آغاز مذاکرات با ایران شد.

مظفر اضافه کرد: مردم با شرکت در انتخابات می‏توانند افراد ضعیف‏تر را به قوی‏تر تبدیل کنند و موجبات تشکیل مجلسی با شاکله قدرتمند را فراهم سازند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش در ادامه، انقلاب اسلامی ایران را موجب خشنودی دوستان و اسباب خشم دشمنان مردم این مرز و بوم اسلامی خواند.

وی تصریح کرد: برای این انقلاب، هزینه‏های بسیاری شده است که 220 هزار شهید و 600 هزار جانباز نقص ‏عضو از آن جمله هستند.

مظفر اضافه کرد: از این رو، باید با چنگ و دندان از این یادگاری که نتیجه صدها سال مقاومت، تلاش، زجر و رنج فرزندان این مرز و بوم است، صیانت شود.