سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

تعویق در تحریم نفت خرید وقت برای تحلیل انتخابات است

تعویق در تحریم نفت خرید وقت برای تحلیل انتخابات است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دلایل تعویق اجرای تحریم‏های جدید اروپا در حوزه نفت ایران، خرید وقت توسط غرب برای مشاهده و تحلیل حضور مردم در انتخابات آتی است.

به گزارش خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، فاطمه رهبر عصر امروز در نشستی که با حضور موثران جاجرود برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از همه ادوار انتخاباتی کشور مهم‏تر است.

وی با اشاره به دلایل این اهمیت خاطرنشان کرد: در خبرهای ماه‏های اخیر عنوان شد که اروپا خرید نفت از ایران را متوقف می‏سازد.

رهبر تصریح کرد: اروپا این تحریم‏های جدید را از شش ماه آینده به مرحله اجرا در می‏آورد که یکی از دلایل آن را می‏توان مهلت خواستن برای تغییر سامانه‏های پالایشگاه‏های اروپایی از نفت ایران به نفت دیگر کشورها مثلا سعودی‏ها دانست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دلیل مهم‏تر، خرید وقت از سوی غرب برای اعمال تحریم‏های جدید، ایجاد فرصتی برای مشاهده چند و چون شرکت مردم این مرز و بوم اسلامی در انتخابات آتی است.

وی افزود: اگر دشمن حضور حداکثری مردم در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی را مشاهده کند، از میزان فشار خود خواهند کاست؛ اما اگر با کمک تبلیغات رسانه‏های وابسته به استکبار این حضور کم‏رنگ باشد، بر گستاخی آنها نیز افزوده می‏شود.

رهبر، فتنه سال 88 را دیگر دلیل اهمیت حضور در انتخابات آتی خواند و افزود: پس از فتنه‏انگیزی‏های سال 88، مجلس دوره نهم نخستین حضور مردم در عرصه انتخابات است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از این رو، سعی و تلاش دشمن بر سیاه‏نمایی وضع موجود کشور و دلسردی مردم از نظام استوار است و حضور حداکثری همه این دسیسه‏ها را خنثی می‏سازد.

وی با اشاره به تحولات منطقه و جهان یادآور شد: در دو سال گذشته منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا، مردم کشورهای اروپایی و حتی قلب نظام سرمایه‏داری دست‏خوش تحولاتی عظیم شد.

رهبر ادامه داد: در این تحولات ناشی از خیزش‏های مردمی محصول بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران، دیکتاتورهای خودکامه وابسته به دستگاه ستمگر استکبار یک به یک به زیر فرود آمدند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حال چشم امید همه جوانان انقلابی جهان به ایران دوخته شده است تا با مشاهده حضور حداکثری ملت غیور ایران بار دیگر به ادامه مبارزه علیه ظلم و طاغوت امیدوار شوند.

وی، نظام سرمایه‏داری را به کشتی به گل نشسته در حال غرق تشبیه کرد و افزود: در حال حاضر آمریکا و نظام سرمایه‏داری روندی رو به اضمحلال را طی می‏کنند و سعی آنها بر وارد آوردن ضربه با آخرین رمق‏های خود به بدنه ایران اسلامی است که این خواسته آنها با حضور پرشور در انتخابات مجلس همچون همیشه بی‏ثمر می‏ماند.