سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

شکستگی حادثه همیشگی

شبه‏پیست پردیس استاندارد نیست/ شکستگی حادثه همیشگی

خبرگزاری فارس: یکی از پزشکان معالج و باسابقه مجتمع پزشکی "مهرجرد" پردیس در ارتباط با خطرات شبه‏پیست اسکی پردیس تاکید کرد: شبه‏پیست پردیس استاندارد نیست و شکستگی حادثه همیشگی آن محسوب می‏شود.

مهدی محمدی امروز در خصوص حوادث سال‏های گذشته شبه پیست خطرساز پردیس در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: تپه مشرف بر فازهای یک و دوی شهر جدید پردیس، پیست رسمی و استانداردی قلمداد نمی‏شود.

وی ادامه داد: اما به هر روی مردم پردیس و شاید دیگر نقاط جمعیتی شمال شرق استان تهران از آن به عنوان مکانی برای انجام ورزش‏های مفرح زمستانی استفاده می‏کنند.

محمدی با اشاره به خدمات مرکز اورژانس پردیس در این شبه پیست خاطرنشان کرد: مجموعه زحمتکش مرکز اورژانس پردیس به رغم مشغله بسیار از ناحیه ماموریت‏های متعدد جاده‏ای در مسیر تهران- شمال، هر ساله ارائه خدمات شایسته در محل شبه پیست پردیس را در دستور کار خود قرار می‏دهد.

این پزشک باسابقه مجتمع پزشکی مهرجرد پردیس اضافه کرد: درمانگاه مهرجرد که نزدیک‏ترین مرکز درمانی به محل این تپه محسوب می‏شود نیز در حد توان به ارائه خدمات به آسیب‏دیدگان احتمالی می‏پردازد.

این پزشک معالج پیرامون حوادث سال‏های گذشته شبه پیست اسکی پردیس یادآور شد: خوشبختانه این تپه خطرساز تا کنون شاهد حادثه دلخراشی نبوده و آسیب‏های وارده در حد شکستگی و شاید بیهوشی رفع به خیر می‏شد؛ اما این بخش قابلیت بروز سوانح جبران‏ناپذیر را نیز دارد.

وی اضافه کرد: مردم پردیس به ویژه نسل جوان با وجود خطرات این تپه برای استفاده از آن مصر هستند؛ از این رو، نمی‏توان راه دسترسی اهالی را مسدود کرد اما با مدیریت بر وضع موجود قادر خواهیم بود تا از شدت خطرات پیش رو و تلفات احتمالی بکاهیم.