سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

نماینده تهران در مجلس خبر داد

نماینده تهران در مجلس خبر داد

تلاش جریان انحرافی برای برکناری استاندار تهران

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی از تلاش جریان انحرافی برای برکناری مرتضی تمدن، استاندار تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، فاطمه رهبر عصر امروز در نشستی در جاجرود که در مسجد جامع این منطقه برگزار شد، ضمن اعلام خبر برخی تلاش‏ها برای برکناری مرتضی تمدن از استانداری تهران به نام جریان انحرافی، از بعضی دیدگاه‏های موجود پیرامون مسائل تهران انتقاد کرد.

وی اظهار داشت: متاسفانه زمانی که در مجلس نام تهران به میان می‏آید، نمایندگان سایر شهرستان‏ها بدان حساس می‏شوند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان سایر نقاط کشور بر این باور هستند که تهران صرفا همان محله‏های مرفه‏نشینی نظیر نیاوران، ظفر و ... است.

رهبر اضافه کرد: در حالی که در همین تهران گذشته از برخی مناطق مرفه‏نشین، مناطقی مانند جاجرود در 10 کیلومتری پایتخت وجود دارد که مردم آن از نعمت گاز شهری بی‏بهره ‏هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز دورافتاده‏ترین مناطق کشور از این مزایای رفاهی برخوردارند.

وی ادامه داد: از این رو، نمایندگان تهران مجبورند برای تصویب طرحی برای مناطق محروم تهران نام دیگر شهرهای کشور را نیز بدان بیفزایند.

رهبر، با قدردانی از تلاش‏های استاندار تهران برای رفع مشکلات این خطه گفت: از زمانی که تمدن به عنوان استاندار تهران منصوب شد، شرایط تا حد بسیاری رو بهبودی گذاشت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: "البته چند ماه پیش از این، عده‏ای قصد برکناری ایشان را به نام جریان انحرافی داشتند".