سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

تصویر شهید روشن بر سینه تظاهرکنندگان

مدیرکل سیاسی استانداری تهران بیان کرد

تصویر شهید روشن بر سینه تظاهرکنندگان 80 شهر آمریکا

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران با بیان اینکه تصویر شهید احمدی‌روشن بر سینه تظاهرکنندگان ضد تروریسم 80 شهر آمریکا نقش بسته بود گفت: باید نگاه بدبینانه از روی جوانان برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران علی‏اکبر فدایی در همایش مربیان پرورشی شهرستان دماوند که با حضور فرماندار شهرستان دماوند، رئیس اداره آموزش و پرورش این شهرستان و جمعی از مربیان پرورشی در سالن قدسیه دماوند برگزار شد، اظهار کرد: جوان در دیدگاه امام(ره) و مقام معظم رهبری از جایگاهی ویژه و والا برخوردار است.

وی ادامه داد: در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس 36 هزار شهید دانش‏آموز تقدیم انقلاب اسلامی شد و این آمار خود مهر تاییدی بر حضور گسترده نسل جوان آن روزهای انقلاب در جبهه‏های حق علیه باطل است.

فدایی با اشاره به گوشه‏هایی از فرمایشات امام راحل (ره) در خصوص جوانان خاطر نشان کرد: معمار کبیر انقلاب در پاره‏ای از بیانات گرانسنگ خود فرمودند که "آفرین بر شما؛ شما مملکت خویش را بر بال ملائک‏الله نشاندید؛ من بر دست و بازوی شما بوسه می‏زنم؛ تاریخ، جز اصحاب صدیق سید و سالار شهیدان در کربلای معلی چنین ملتی را به خود ندیده است".

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران ادامه داد: مقام عظمای ولایت نیز در گوشه‏هایی از فرمایشات خویش عنوان کردند که "نگاه غلطی به جوانان وجود دارد که آن نگاه باید درست شود؛ اگر اتفاقی برای کشور روی دهد (جنگ)؛ جوانان امروز بهتر از جوانان دیروز وارد میدان می‏شوند".

* میانگین سنی دانشمندان هسته‏ای کشور کمتر از 30 سال است

وی میانگین سنی دانشمندان هسته‏ای کشور را کمتر از 30 سال خواند و افزود: در حال حاضر میانگین سنی دانشمندان فعال و موفق در پهنه انرژی هسته‏ای کشور نزدیک به 30 سال است.

فدایی تصریح کرد: در برگزاری آیین سوخت‏گذاری نیروگاه اتمی کشور در روزهای اخیر، یک جوان حاضر در کنار رئیس جمهور از سن و سال بسیار کمی برخوردار بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران اضافه کرد: نمونه حقانیت این جوانان و شهادت‏طلبان فعال در عرصه دانش هسته‏ای کشور، نقش بستن تصویر شهید احمدی‌روشن بر لباس‏های تظاهرکنندگان ضد تروریسم 80 شهر در قلب نظام استکباری جهان یعنی آمریکا است.

وی جوانان دفاع مقدس را الگوی عملی امروز بیداری اسلامی جهان خواند و افزود: زمانی که از "سیدحسن نصرالله" پیرامون الگوی عملی وی برای مبارزه علیه رژیم اشغالگر قدس پرسیدند، پاسخ ایشان شهید حسین فهمیده بود.

فدایی تصریح کرد: علاوه بر این جوانان انقلابی ملل برخاسته علیه ظلم و ستم دیکتاتورهای خودکامه وابسته به نظام سلطه، جوانان ایرانی را به‌عنوان الگوی عملی خود برگزیده‏اند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران در ادامه بر لزوم عدم قضاوت در خصوص جوانان از روی نحوه پوشش آنها تاکید کرد.

وی ادامه داد: به‌عنوان مثال شهید تندگویان با همان پوشش مختص جوانان آن دوره به صحن مجلس آمد، رای اعتماد گرفت و امروز شاهد و ناظر بر اعمال همه ما است.