سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

ایران دخالتی در امور سایر کشورها ندارد

    نظر

معاون استاندار تهران:

سوریه خط مقدم و پایگاه حزب‏الله است/ایران دخالتی در امور سایر کشورها ندارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: برخی ما را محکوم می‏کنند که چرا در امور سوریه دخالت می‏کنید؛ در حالی که آنجا خط مقدم و پایگاه دفاتر حزب‏الله است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، صفرعلی براتلو عصر امروز در نشستی در بخش مرکزی تهران که با شرکت امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، بخشدار مرکزی تهران و دیگر مسئولان محلی در بومهن برگزار شد، اظهار داشت: هدف رژیم صهیونیستی از راه‏اندازی جنگ 33 روزه، حمله به مرزهای ایران بود.

وی ادامه داد: حزب‏الله که گفته می‏شود مولود انقلاب اسلامی است و از وجود یک پادگان برای تمرکز قوای خود برخوردار نبوده، در مقابل ارتش این رژیم غاصب ایستاد و آن را زمین‏گیر کرد.

براتلو اضافه کرد: آن قوای نظامی پرمدعا و متصل به استکبار جهانی در قبال یک گروه چریکی نتوانست پیروز شود؛ حال چگونه می‏توان غلبه جهان سلطه بر ایران اسلامی را باور کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در قیاسی بین حقوق بشر در ایران و سایر کشورهای جهان گفت: ماموران امنیتی ایالات متحده در قیام ضد سرمایه‏داری وال استریت بی‏رحمانه بر مردم خود تاختند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، سران کشورهای غربی مدعی حقوق بشر در دهه‏های متوالی پیرامون حکومت با سرنیزه حکام خودکامه ملل مختلف در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا سکوت اختیار کردند.

براتلو اضافه کرد: کشوری مانند عربستان سعودی که در آن هیچ‏گونه نشانه‏ای از دموکراسی دیده نمی‏شود و زنان در آن علاوه بر حق رای از ابتدایی‏ترین حقوق خود مانند تحصیل و رانندگی نیز محروم هستند، هیچ‏گاه روی قطعنامه‏های بین‏المللی را به خود ندیده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: عربستان سعودی به طور رسمی به خاک بحرین یورش برده و ضمن تجاوز به تمامیت ارضی این کشور، مردم آن سرزمین را به خاک و خون می‏کشد.