سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

کنارگذر بومهن تا پایان امسال به بهره‏برداری می‏رسد

    نظر

مدیرکل راه استان تهران:

کنارگذر بومهن تا پایان امسال به بهره‏برداری می‏رسد

خبرنگار کارون: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از بهره‏برداری مسیر کنارگذر جنوبی بومهن تا انتهای سال جاری و در ایام نوروز سال 91 خبر داد.

فریبرز واحدی در گفت‏وگو با خبرنگارکارون در بومهن  اظهار داشت: همه تلاش مجموعه اداره‏کل راه و شهرسازی استان تهران، اتمام طرح کنارگذر جنوبی بومهن تا انتهای سال 90 است.
وی ادامه داد: از این رو، در صورت تطابق شرایط جوی با مباحث عمرانی دست‏کم باند پس از مسیر آزادراه تهران ـ پردیس برای ایام نوروز 91 مورد استفاده هموطنان قرار می‏گیرد.
واحدی از تکمیل و اتمام تمامی مراحل عملیاتی طرح کنارگذر جنوبی بومهن در آزادراه تهران ـ پردیس تا چهار ماه آینده خبر داد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران پیرامون کمربندی شمالی بومهن نیز خاطرنشان کرد: کنارگذر شمالی بومهن نیز توسط بخش خصوصی در حال اجراست.
وی از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی این طرح خبر داد و افزود: در حال حاضر این پروژه با پیشرفتی نزدیک به 30 درصد در 11 کیلومتر مسیر، مراحل اجرایی خود را می‏گذراند.
واحدی تصریح کرد: بر اساس پیش‏بینی‏های به عمل آمده، قرار است تا کنارگذر شمالی بومهن ـ رودهن تا هفته دولت سال آینده به بهره‏برداری برسد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران پیرامون مزایای گشایش این دو مسیر کمربندی گفت: این دو کنارگذر که به همت مسئولان امور اجرایی خود را پشت سر می‏گذارد، دارای مزایای بسیاری است.
وی تصریح کرد: متاسفانه نه تنها مردم شهر بومهن ،بلکه دیگر هموطنان در حال عبور از جاده تهران ـ شمال از بابت ترافیک دائمی این منطقه رنج می‏برند.
واحدی اضافه کرد: از این رو ساخت، اتمام و راه‏اندازی این دو طرح کنارگذر می‏تواند موجبات تسهیل در تردد مردم برای رسیدن به نواحی شمالی کشور را فراهم سازد.