سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

تمام عرصه ‏های طبیعی فیروزکوه سنددار شد

    نظر

مدیرکل منابع طبیعی استان تهران:

تمام عرصه ‏های طبیعی فیروزکوه سنددار شد

خبرنگارکارون: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از اخذ سند برای 100 درصد اراضی منابع طبیعی شهرستان فیروزکوه به نفع دولت خبر داد.

غلام‏عباس عبدی‏نژاد در گفت‏وگو با خبرنگارکارون در شرق استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 90 درصد زمین‏های 235 هزار هکتاری شهرستان فیروزکوه از اراضی ملی و دولتی تشکیل شده است.
وی ادامه داد: خوشبختانه مجموعه اداره‏کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران پیرامون مباحث صیانت از منابع ملی به عنوان یکی از سیاست‏های دولت خدمتگزار در شهرستان فیروزکوه بسیار موفق عمل کرده است.
عبدی‏نژاد اضافه کرد: بدین ترتیب، شهرستان فیروزکوه از جمله مناطقی از استان تهران شمرده می‏شود که در سطح کشور نیز دارای شرایطی بی‏نظیر است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از سنددار شدن 84 درصد ارضی ملی در دماوند خبر داد و افزود: شهرستان دماوند نیز با اخذ سند برای نزدیک به 84 درصد از اراضی ملی به نفع دولت دارای وضع مناسبی است.
وی با اشاره به ضرورت‏های صیانت از عرصه‏های ملی خاطرنشان کرد: عرصه‏های ملی، ثروتی متعلق به همه نسل‏ها و تمامی اقشار جامعه است.
عبدی‏نژاد ادامه داد: از این رو باید در حفظ، نگهداری و صیانت از این مواهب خدادادی با تلاشی شبانه‏روزی کوششی مضاعف به خرج داد.