سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

گشایش سالن اصلی مصلای شهر جدید پردیس

    نظر

ابتدای سال آینده صورت می‏گیرد

گشایش سالن اصلی مصلای شهر جدید پردیس

خبرنگارکارون: بخشدار مرکزی تهران از گشایش و راه‏اندازی سالن اصلی مصلای شهر جدید پردیس در روزهای نخست سال آینده خبر داد.

محمود مصلحی‏شاد در گفت‏وگو با خبرنگارکارون در شرق استان تهران اظهار داشت: مصلای پردیس از جمله طرح‏های مهم بخش مرکزی تهران و مورد پیگیری مسئولان این منطقه است.
وی ادامه داد: آخرین پیگیری‏های به عمل آمده پیرامون طرح احداث مصلای شهر جدید پردیس به نشستی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی انجامید.
مصلحی‏شاد اضافه کرد: این نشست با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی و دیگر مسئولان محلی برگزار شد.
بخشدار مرکزی تهران از تغییر پیمانکار طرح احداث مصلای پردیس خبر داد و افزود: از جمله مصوبات و نتایج این نشست تغییر پیمانکار مجری طرح مصلای شهر جدید پردیس بود.
وی ادامه داد: بدین ترتیب در دو هفته آینده پیمانکار جدید طرح مصلای شهر جدید پردیس مستقر می‏شود و امور اجرایی خود را آغاز می‏کند.
مصلحی‏شاد مصلای پردیس را از جمله پروژه‏های دارای اولویت بخش مرکزی تهران خواند و افزود: مجموعه خدوم بخشداری مرکزی تهران، احداث مصلای پردیس را در اولویت کاری خود قرار داده است.
بخشدار مرکزی تهران با اشاره به اهمیت اجرای این طرح خاطرنشان کرد: طرح مصلای پردیس نه تنها برای اهالی بخش مرکزی تهران بلکه موهبتی برای مردم دیگر نواحی شمال شرق این استان نیز قلمداد می‏شود.
وی تصریح کرد: مصلای پردیس صرفا محلی برای اقامه نمازهای جمعه و جماعات نخواهد بود؛ بلکه این پروژه بر اساس پیش‏بینی‏های صورت گرفته به عنوان مجموعه‏ای فرهنگی تعریف شده است.
مصلحی‏شاد ادامه داد: این پروژه راهکاری اساسی برای رفع کاستی‏های سخت‏افزاری حوزه فرهنگی بخش مرکزی تهران محسوب می‏شود.
بخشدار مرکزی تهران در ادامه از تشکیل ستاد جهیزیه در بخش مرکزی تهران خبر داد و افزود: هفته گذشته هیئت موسس و این هفته سمت‏های تشکیلاتی ستاد جهیزیه بخش مرکزی تهران مشخص شد.
وی ادامه داد: بر اساس توافقات صورت گرفته، این ستاد علاوه بر پرداخت کمک‏های نیکوکارانه به نیازمندان، انسجام و تمرکز در این زمینه را نیز بر عهده دارد.
مصلحی‏شاد اضافه کرد: بدین ترتیب ضمن مقابله با بروز سوء‏استفاده‏های احتمالی، از محرومان واقعی حمایت و پشتیبانی خوبی صورت می‏گیرد.