سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

طرح احداث تصفیه‏خانه فاضلاب پردیس کلید می‏خورد

    نظر

بخشدار مرکزی تهران:

طرح احداث تصفیه‏خانه فاضلاب پردیس کلید می‏خورد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی تهران از تجهیز کارگاه اجرایی و آغاز به کار طرح احداث تصفیه‏خانه شهر جدید پردیس در آینده نزدیک خبر داد.

محمود مصلحی‏شاد در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: خوشبختانه پیمانکار مجری طرح تصفیه‏خانه فاضلاب شهر جدید پردیس مشخص شده است.
وی ادامه داد: بر اساس موافقت‏نامه‏های انعقادی مقرر شد تا این پیمانکار بخش خصوصی در هفته جاری امور مربوط به تجهیز کارگاه خود را آغاز کند.
مصلحی‏شاد شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران را مسئول اجرا و کارفرمای طرح تصفیه‏خانه فاضلاب شهر جدید پردیس اعلام کرد.
بخشدار مرکزی تهران تصریح کرد: سایر ملزومات اجرای این پروژه پراهمیت نظیر توافق با مجموعه پارک فناوری پردیس و تسطیح زمین مهیا شده است.
وی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح خاطرنشان کرد: پردیس از جمله شهرهای جدید و اقماری استان تهران بوده که پذیرش جمعیتی نزدیک به 600 هزار نفر در آن پیش‏بینی شده است.
مصلحی‏شاد تصریح کرد: استقرار چنین جمعیت قابل توجهی، لزوم پیش‏بینی امکاناتی همچون تصفیه‏خانه آب و ایجاد سامانه‏های تصفیه فاضلاب برای صیانت از محیط زیست، حفظ سلامت مناطق روستایی پایین‏دست و منابع آب زیرزمینی منطقه را بیش از پیش گوشزد می‏سازد.
بخشدار مرکزی تهران افزود: از این رو، مجموعه مدیریتی استان و شهرستان تهران برای ایجاد سامانه‏های تصفیه‏ فاضلاب تلاشی وافر از خود نشان می‏دهند.