سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

حضور در انتخابات از توطئه‏های جدید جلوگیری می‏کند

    نظر

بخشدار رودهن:

حضور در انتخابات از توطئه‏های جدید جلوگیری می‏کند

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دشمن را در راه‏اندازی توطئه‏های جدید علیه نظام اسلامی ناامید و مایوس می‏کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رضا طاهرخانی عصر امروز در حاشیه نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر که با حضور دیگر مسئولان سطح بخش در سالن اجتماعات این بخشداری برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگاران، موج بیداری اسلامی جاری در جهان را برگرفته از افکار امام راحل عظیم‏الشان (ره) و انقلاب اسلامی ایران دانست.
طاهرخانی اظهار داشت: در حال حاضر نه تنها منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، بلکه مردم حوزه اروپا و قلب ایالات متحده نیز شاهد امواج خروشان بیداری اسلامی است.
وی ادامه داد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری بدون شک این جنبش‏های مردمی همگی جریاناتی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.
طاهرخانی ضمن تبریک فرارسیدن سی و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران افزود: سی و سومین بهار انقلاب را در حالی جشن می‏گیریم که هدف معمار کبیر انقلاب اسلامی که همان صدور انقلاب بود، در حال تحقق است.
بخشدار رودهن ادامه داد: موج بیداری اسلامی به حول قوه الهی دیکتاتورهای خودکامه وابسته به دستگاه استکبار جهانی و مجری فرامین نظام سلطه را یک به یک از صفحه روزگار زدود.
وی با اشاره به تقارن دهه فجر انقلاب با میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) اظهار داشت: دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سال جاری تقارنی میمون با هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) دارد.
طاهرخانی اضافه کرد: از این رو و در پی مطالبه مردم فرهیخته، ولایی و شهیدپرور رودهن و به تبع آن نحوه عملکرد مجموعه بخشداری این خطه، برگزاری هرچه با شکوه‏تر آیین
های مرتبط با این اعیاد ملی و مذهبی است.
بخشدار رودهن با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولان و دستگاه‏های اجرایی باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق آرا شور و شوق ایجاد کنند.
وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دشمن را در راه‏اندازی توطئه‏های جدید علیه نظام اسلامی ناامید و مایوس می‏کند.
در ادامه این نشست، مسئولان بخش رودهن برای برگزاری آیین دهه مبارک فجر پیشنهاداتی ارائه و مواردی را نیز مصوب کردند.