سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

کسب رای از طریق مباحث مالی توهین به درک مردم است

    نظر

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس:

کسب رای از طریق مباحث مالی توهین به درک مردم است

خبرنگارکارون: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش برای کسب آرای در انتخابات از طریق پرداخت وجوه نقد، توهین به درک سیاسی جامعه است.

شاهرخ رامین در گفت‏وگو با خبرنگار کارون در شرق استان تهران اظهار کرد: نخستین پرسشی که در اذهان مردم پیرامون افرادی که از طریق امکانات مالی قصد بر جمع‏آوری آرا دارند، نقش می‏بندد، چگونگی راه‏های کسب این میزان منابع مالی است.
وی ادامه داد: از سوی دیگر سعی بر تصاحب آرای مردم به واسطه وضع اقتصادی نامناسب گروهی از جامعه، توهینی بزرگ به فهم و درک مردمان فهیم ایران اسلامی است.
رامین اضافه کرد: این توهین بزرگ نه از سوی من به عنوان وکیل مردم در مجلس شورای اسلامی و نه از سوی جامعه قابل پذیرش نیست.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته به شخصه در خصوص مباحثی از این است دچار نگرانی نمی‏شوم چراکه مردم به عنوان قضاتی هوشمند، بینا و دارای ذکاوتی مثال‏زدنی موضوعاتی از این دست را مدنظر قرار داده و در پای صندوق‏های رای اعمال می‏کنند.
رامین تبدیل شیوه مقابله با این امر ناپسند به قانون را موجب ارتقای نظام خواند و افزود: تبدیل شیوه برخورد با این امر به قانون، افزایش و ارتقایی برای نظام تلقی می‏شود و یک ضرورت برای مردم نیست.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم شریف، شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی پیش‏تر این سنت و رسم را به عنوان قانون آموخته و به فرزندان خود نیز آموزش داده بودند.
وی افزود: تبدیل این مهم از سوی نظام به قانون نشان‏دهنده آن است که مسئولان لیاقت خدمت به چنین مردم بزرگ‏منشی را دارند.