سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

ستاد جهیزیه بخش مرکزی تهران تشکیل شد

    نظر

با حضور جمعی از نیکوکاران

ستاد جهیزیه بخش مرکزی تهران تشکیل شد

خبرنگارکارون : ستاد جهیزیه بخش مرکزی تهران با حضور جمعی از نیکوکاران مناطق مختلف این بخش و مسئولان محلی تشکیل شد و کار خود را آغاز کرد.

بخشدار مرکزی تهران در گفت‏وگو با خبرنگارکارون درشهر بومهن با بیان اینکه ستاد جهیزیه بخش مرکزی تهران با حضور جمعی از خیران مناطق مختلف این بخش و مسئولان محلی تشکیل شد و کار خود را آغاز کرد، اظهار کرد: با تشکیل این ستاد برنامه‏های خیری بخش مرکزی تهران با انسجام بیشتر و به نحو شایسته‏تری انجام می‏شود.
محمود مصلحی‏شاد ادامه داد: باید با استفاده از خیران محلی واقعیت نیاز افراد به کمک‏های صندوق ستاد جهیزیه بخش مرکزی تهران پیش از پرداخت، احراز شود.
وی افزود: شاید بخش مرکزی تهران از جمله نقاط محروم این استان تلقی شود ولی نیازمندان در همه نقاط وجود دارند و باید همه با یاری یکدیگر برای بهبود کیفیت زندگی آنها تلاش کنیم.
مصلحی‏شاد با تاکید بر لزوم انسجام در کمک‏رسانی به محرومان خاطر نشان کرد: در حال حاضر کمک به محرومان منطقه بدون انسجام خاصی صورت می‏گیرد.
بخشدار مرکزی تهران تصریح کرد: برای ایجاد شرایط بهتر در امور خیرخواهانه، تمرکز در کمک‏رسانی و جلوگیری از سوء‏استفاده برخی اشخاص فرصت‏طلب، باید این اعمال خداپسندانه با انسجام، برنامه‏ریزی و به صورت متمرکز انجام شود.
وی در زمینه مزایای ایجاد ستاد جهیزیه در بخش مرکزی تهران گفت: سنت حسنه ازدواج یکی از مباحث مورد تاکید رسول مکرم اسلام (ص)، ائمه اطهار (ع) و بزرگان مذهب مقدس تشیع است.
مصلحی‏شاد تصریح کرد: از این رو همه مسئولان و خیران باید دست در دست یکدیگر مقدمات و ملزومات تسهیل در این حسنه موکد را فراهم آورند.
بخشدار مرکزی تهران افزود: یکی از راه‏های شناسایی نیازمندان واقعی، پیش از کمک‏رسانی به آنها تشکیل ستادهای متشکل از مسئولان منطقه‏ای و خیران محلی است.
 
* آزادی هفت زندانی با کمک‏های ستاد دیه
وی با اشاره به سایر ستادهای خیری بخش مرکزی تهران خاطر نشان کرد: بخش مرکزی تهران از وجود مردمی خیرخواه، شریف، انقلابی و ولایی برخوردار است.
مصلحی‏شاد تصریح کرد: وجود چنین قشر نوع‏دوستی موجبات تشکیل ستادهای متعدد کمک‏رسانی به نیازمندان منطقه را فراهم آورده است.
بخشدار مرکزی تهران اضافه کرد: سال گذشته ستاد دیه بخش مرکزی تهران با حضور امام جمعه اسبق شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، مسئولان منطقه‏ای و خیران محلی تشکیل شد.
وی افزود: در آن نشست بیش از 50 میلیون تومان وجه نقد جمع‏آوری و با تلاش و پیگیری علی
آمارلو مسئول و مامور بخشداری مرکزی تهران در این زمینه به آزادی هفت نفر از اهالی گرفتار در بند منتهی شد.
مصلحی‏شاد ادامه داد: ستادهای خیری بخش مرکزی تهران علاوه بر اقداماتی از این دست سرکشی از خانواده‏های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را نیز از برنامه‏های کاری خود حذف نمی‏کند.