سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

دستگیری سارق خودرو در دماوند

    نظر

فرمانده انتظامی دماوند خبر داد

دستگیری سارق خودرو در دماوند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری سارق خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی پلیس دماوند، سارق خودرویی که برای رهایی از محاصره پلیس سعی می‏کرد با انجام حرکات مارپیچ و ورود به معابر فرعی از صحنه متواری شود، با سرعت عمل و هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان دماوند دقایقی پس از سرقت دستگیر شد.
فرهاد قدسی در این خصوص گفت: با اعلام سرقت یک دستگاه خودرو در شهر گیلاوند، اقدامات برای شناسایی خودروی مسروقه و دستگیری سارق آن آغاز شد.
وی افزود: مأموران بلافاصله طرح مهار را در جاده اصلی به اجرا درآوردند و با گشت‏زنی مداوم در سطح حوزه موفق شدند تا دقایقی بعد، خودروی مذکور را شناسایی کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند بیان داشت: مأموران پس از شناسایی خودروی مسروقه برای توقف آن اقدام کردند؛ اما راننده بدون توجه به دستور پلیس سعی می‏کرد تا با انجام حرکات مارپیچ و ورود به معابر فرعی متواری شود.
وی تصریح کرد: همین امر باعث تعقیب و گریزی چند دقیقه‏ای میان راننده و مأموران پلیس شد که در نهایت با سرعت عمل و هوشیاری مأموران، خودرو متوقف و سارق برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شد.
قدسی گفت: متهم در بازجویی‏های انجام شده علاوه بر جرم خود، به دو فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در حوزه تهران بزرگ اعتراف کرد که در بازرسی از مخفیگاه وی، خودرو و اموال مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در پایان از شهروندان خواست تا در هنگام ترک خودرو از قفل بودن درها و بالا بودن شیشه‏ها اطمینان حاصل کنند.