سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

برق‏رسانی به تمام روستاهای بخش ارجمند

بخشدار ارجمند خبر داد:

برق‏رسانی به تمام روستاهای بخش ارجمند

خبرگزاری فارس: بخشدار ارجمند از برق‏رسانی به تمام روستاهای بخش ارجمند از توابع شهرستان فیروزکوه خبر داد.

محمد امرایی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: دولت عدالت‏محور احمدی‏نژاد از زمان آغاز فعالیت خود تا به امروز فعالیت‏های شایان و خدمات ارزشمندی را در اقصی نقاط ایران اسلامی صورت داده است.

وی تصریح کرد: بیشک، شهرستان فیروزکوه نیز در شهرها و روستاهای خود از آن بی‏بهره نبوده است و این را می‏توان در برهه کنونی به خوبی در چهره شهرها و روستاهای این منطقه مشاهده کرد.

بخشدار ارجمند اضافه کرد: گرچه تصمیمات مقامات عالی کشوری، استانی و شهرستانی در به سرانجام رسیدن طرح‏های مختلف بسیار مهم و مثمر ثمر خواهد بود؛ اما پیگیری مستمر و همه‏روزه این پروژه‏ها یکی از اموری است که باید همواره در سرلوحه اقدامات دستگاه‏های اجرایی و مدیران دولتی باشد.

امرایی بیان کرد: با نیم‏نگاهی به فعالیت‏های انجام شده در شهرستان فیروزکوه و به تبع آن، بخش ارجمند پی خواهیم برد که اقدامات مناسب و قابل ذکری در این منطقه با تدبیر و مدیریت مناسب صورت گرفته رخ داده است.

ارجمند؛ بخشی با 8822 نفر جمعیت

بخشدار ارجمند در پاسخ به سؤال نخست خبرنگار فارس درباره معرفی بخش ارجمند به مخاطبان، در بیان گزارش مختصری از توانمندی‏ها و ویژگی‏های این بخش گفت: بخش ارجمند از جمله بخش‏های مستقل بوده و در شمال‏غربی شهرستان فیروزکوه و در منتهی‏الیه این شهرستان قرار دارد.

امرایی اضافه کرد: این بخش دارای 20 روستا و مزرعه و یک شهر است و 11 روستای آن دارای دهیاری بوده و بیشتر روستاها دارای طرح هادی هستند.

وی تصریح کرد: براساس سرشماری نفوس و مسکن سال 1385 کل جمعیت بخش ارجمند، 8 هزار و 822 نفر بوده که 7 هزار و 121 نفر از آنها در روستاها سکونت دارند و تراکم جمعیت آن، 15 نفر در هر کیلومتر است.

برق‏رسانی به تمام روستاهای بخش ارجمند

بخشدار ارجمند همچنین در بیان خدمات زیربنایی صورت گرفته در بخش ارجمند در سال‏های اخیر اظهار کرد: روستاها و شهر ارجمند دارای جاده مواصلاتی آسفالته هستند و در دو سال گذشته بیشتر جاده‏ه‏ای بخش مجدداً روکش آسفالت و در بعضی مناطق تعریض شده است.

امرایی اضافه کرد: همه نقاط سکونتگاهی ارجمند دارای برق هستند و برق‏رسانی به تمام روستاهای بخش صورت گرفته است.

وی ادامه داد: روستاها و شهر ارجمند دارای آب شرب بهداشتی بوده و در شهر ارجمند با استقرار آبفای شهری مشکل آب شرب وجود ندارد.