سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

طراحی و ایجاد آبنما به وسعت 2000 مترمربع در ارجمند

شهردار ارجمند خبر داد:

طراحی و ایجاد آبنما به وسعت 2000 مترمربع در ارجمند

خبرگزاری فارس: شهردار ارجمند از طراحی و ایجاد آبنما به وسعت 2 هزار مترمربع در شهر ارجمند خبر داد.

علیرضا طاهری‏نسب امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: شهرداری یکی از مهم‏ترین نهادهایی است که بسیاری از مردم به طور روزانه با آن در ارتباط هستند.

وی افزود: شهرداری‏ها گرچه تمام امور مربوط به شهر را به گونه‏ای بر عهده دارند و فعالیت‏های بسیاری در شاخه‏های مختلف از زیباسازی شهر تا پاسخ به نیازهای عمومی شهروندان نظیر حمل و نقل و ... را بر دوش می‏کشند اما تاکنون چندان که باید به آنها توجه نشده و در برهه کنونی لازم است که بیشتر به خدمات این نهاد خدوم به مردم پرداخته شود.

طاهری‏نسب بیان کرد: شهرداری ارجمند نیز که امروز به یکی از مهم‏ترین نهادها در بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه تبدیل شده است، از این قاعده مستثنی نیست.

شهردار ارجمند با اشاره‏ای مختصر به تاریخچه این شهر، به بیان ویژگی‏ها و جاذبه‏های شهر ارجمند پرداخت.

طاهری‏نسب با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهر ارجمند افزود: شهر ارجمند به عنوان مرکز بخش ارجمند از توابع شهرستان فیروزکوه با مختصات جغرافیایی 35 درجه و 48 دقیقه و 55 ثانیه عرض شمالی و 52 درجه و 30 دقیقه و 42 ثانیه طول شرقی و به ارتفاع 2 هزار و 140 متر از سطح دریا قرار دارد.

وی اضافه کرد: فاصله شهر ارجمند با مرکز شهرستان فیروزکوه 25 کیلومتر بوده و شهر ارجمند از شمال به استان مازندران، جنوب به کوه‏ها و مراتع روستای سله‏بن، غرب به حریم روستای وشتاین و از شرق به حریم روستای شادمهن متصل است.

شهردار ارجمند ادامه داد: وسعت حریم شهر ارجمند بالغ بر 350 هکتار بوده و دارای هفت محله شامل سادات‏محله، امامزاده یا بالا تپه، کردر، گوبندسر، جرکیله، حسن‏آباد است.

خط‏کشی معابر و نصب علایم ترافیکی در ارجمند

طاهری‏نسب با اشاره به عملکرد امسال شهرداری ارجمند اظهار داشت: مخلوط‏ ریزی معابر و تسطیح و رگلاژ، اجرای زیرسازی و آسفالت خیابان ولیعصر منطقه حسن‏‏آباد، کانال زهکشی به طول 100 متر در خیابان شهدا، خط‏کشی معابر سطح شهر و نصب علایم ترافیکی، تکمیل ساختمان شهرداری و طراحی به منظور محوطه‏سازی و اجرای طرح پارک بوستان شهر در مرحله نخست از جمله اقدامات سال 90 است.

طراحی و ایجاد آبنما به وسعت 2 هزار مترمربع در ارجمند

شهردار ارجمند از طراحی و ایجاد آبنما به وسعت 2 هزار مترمربع و اجرای روکش آسفالت خیابان شهدا به طول 600 متر خبر داد.

طاهری‏نسب همچنین هدایت آب‏های سطحی واقع در منطقه کردر، تخریب و بازسازی آلاچیق‏های پارک لاله، رسیدگی به شکایات مردمی بیش از 30 مورد، اجرای طرح اتلاف سگ‏های ولگرد در سطح شهر، گلباران مزار شهدا و برگزاری زیارت عاشورا در هفته دفاع مقدس را از دیگر اقدامات شهرداری ارجمند در سال 90 دانست.