سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

استاندار تهران: ملت ایران برای انتقام منتظر خطای استکبار است :


استاندار تهران:
ملت ایران برای انتقام منتظر خطای استکبار است

خبرگزاری فارس: استاندار تهران گفت: ملت ایران برای انتقام‏گیری از استکبار جهانی منتظر است تا آنها دست از پا خطا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مرتضی تمدن عصر امروز در جریان ملاقات مردمی با مردم در بخش مرکزی تهران و بخش رودهن شهرستان دماوند که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، فرمانداران شهرستان‏های تهران و دماوند، مسئولان دوایر دولتی این دو شهرستان و جمع کثیری از مردم برگزار شد، اظهار داشت: ‏ستمگران و فرعونیان زمان توانی در خود برای مقابله با ملت سلحشور ایران نمی‏بینند.
وی ادامه داد: امروز جهان سلطه پس از مشاهده نمایش اقتدار نظام اسلامی در سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه و سخنان محکم اخیر معظم‏له در تغییر رفتار ناشی از وحشت، تحریم‏های اقتصادی بیشتر را به ‏جای گزینه جنگ برای مقابله با نظام اسلامی برگزیده‏اند.
تمدن افزود: ملت ایران اسلامی از ابتدای آغاز این راه مقدس همواره در شرایط تحریم از سوی سلطه‏گران قرار داشته‏اند.
استاندار تهران تصریح کرد: به لطف باری تعالی، ایمان مردم و غدیر، از این مسیر تاریخی در سایه اتحاد و همدلی عبور کرده و سیاهی آن را به روی دشمنان خواهیم گذاشت.
وی ملت ایران را در اوج سرافرازی خواند و افزود: امروز ملت اسلامی ایران به برکت خود شهدای گلگون‏کفن در اوج عزت و سرافرازی قرار دارند و خون غیورمردان و شیرزنان این مرز و بوم دیکتاتورهای خودکامه منطقه را در قفس گرفتار کرده است.
تمدن تصریح کرد: امروز ستمگران، زورگویان و نوکران حلقه به گوش غرب در منطقه از فاضلاب‏های متعفن و زیرزمین‏های متروک بیرون کشیده شده و به پست‏ترین شکل ممکن نابود می‏شوند.
استاندار تهران ادامه داد: این حرکتی است که تا سقوط آخرین ستمگر نیز ادامه می‏یابد و گریزی در آن نیست تا انقلاب اسلامی به دست صاحب واقعی آن یعنی حضرت ولی عصر (عج) سپرده شود.
وی با اشاره به جنایات استکبار در جهان گفت: امروز با نگاهی به تاریخ معاصر همه جنایات بشری در افغانستان، عراق و دیگر ملل جهان توسط استکبار یا عیادی و نوکران آنها انجام می‏شود.
تمدن افزود: رفتار امروز ملل جهان پاسخی به رفتارهای دیروز استکباری بوده که آهسته آهسته مسیر سقوط و نابودی را در پیش گرفته است.